În jurul unei femei

miercuri, 28 octombrie 2009

Viaţa este o înşiruire de momente. Viaţa lângă o femeie este un cod binal din 1 şi 0, în care 1 înseamnă da şi 0 înseamnă nu. Viaţa înseamnă alegeri, care se reflectă în starea ta de spirit. Femeia... ce e femeia? Nu încerc să aflu totul deodată, dar mă străduiesc să ţin pasul.
Nu ştiu ce e femeia, nu am găsit încă o explicaţie care să-i cuprindă tot ce înseamnă o femeie, care să-i cuprindă graţia, frumuseţea, orgoliul şi toanele. Femeia este jumătatea unui mister, în care tu, bărbatul, ai toate piesele din puzzle, dar nu ştii cum să le aranjezi. Şi începi de multe ori în viaţă dezlegarea misterului, aşezi piesă lângă piesă, simţi cum începe să prindă contur şi totul se năruie. De ce? Pentru că dacă ceva e sigur în viaţă asta este faptul că femeia este schimbătoare, inconsecventă şi niciodată sigură, femeia este analitică şi totul trebuie să treacă prin filtrele gândirii ei, mai puţin atunci când iubeste. Iubirea este singura limbă comună dintre un bărbat şi o femeie, iar sexul este alfabetul lor, alfabet pe care îl învaţă împreună şi îl dezvoltă, adaugă litere noi şi îl upgradează în fiecare clipă.
Mulţi nebuni au spus că au descoperit secretul numit femeie, nu cred pe niciunul. Dacă descoperi femeia, ăla e sfârşitul, tocmai căutarea asta reprezintă farmecul şi esenţa unei femei. Misterul te poartă zi după zi, prins în stări absurde şi pe care, în mod normal, nu le-ai accepta.
Iubim femeile din sute de mii de motive, iubim şi fără să avem un motiv concret, le iubim pur şi simplu pentru că există.
Eu iubesc o femeie, numai una şi nu încerc s-o descopăr, o vreau aşa cum e, vreau să mă lupt, vreau să am un motiv să mă trezesc în fiecare dimineaţă şi să fiu lângă ea şi, dacă dragostea nu va fi de ajuns, atunci compensez cu restul, dar dragostea este de ajuns. A fost, este şi o să fie întotdeauna motivul pentru care un bărbat şi o femeie sunt împreună... E un act conştient de voinţă pură sau, mai pe scurt, e dragoste... şi asta nu are nevoie de nici o explicaţie.

4 comentarii:

Scorţişoară sâmbătă, decembrie 19, 2009 12:26:00 p.m.  

O să aibe, mami... Sunt sigură că o să aibe. :P

Anonymous,  luni, aprilie 26, 2010 2:00:00 a.m.  

Hey, imi place acest material, ba chiar 2,3 idei m-au ajutat la finalizarea lucrarii mele de atestat, tema aleasa fiind "Misterele feminine in corelatie cu lumea" ;;)
Don't worry, te-am bagat la bibliografie xD :) (S.Alin-in jurul unei femei)

Well..congratz so, i like ure ideas and ure blog, keep going!

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP