Azi, ziua după mâine

miercuri, 28 mai 2008

Voiam să încep înca una dintre postările mele „interesante”, dar m-am oprit la timp. Simt că devin plictisitor. Simt eu, ultima persoană care ar trebui să simtă asta... e grav. Îmi dau seama ce simt alţii... 
Te uiţi la blogurile mele şi vezi... multe. Şi din câte vezi, înţelegi ceva? Nu? Să clarific situaţia:

Nume: Şovăială;
Prenume: Alin;
Vârsta: 24;
Sex: masculin;
Familie: am;
Căsătorit: nu;
Studii: grădiniţă, şcoală generală, liceu şi început de facultate;
Interese: bărbat, deci principalul meu interes femeile, urmează, să ştiu mai mult, atv, maşini, să scriu, să fiu citit, etc. sunt multe;
Îndrăgostit: da;
De cine: de ea;
Cine este ea: o fată;
Cum ai cunoscut-o: aşa cum m-a cunoscut şi ea pe mine;
Ce ţi-ai dori: cineva ştie ce îmi doresc;
Vise: să nu se mai termine;
Comentarii: dacă e ceva sigur în viata mea, în clipa asta eşti tu... sunt sigur că te vreau, nesiguranţele mele sunt la tine... eu n-am niciuna :P

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP