În fiecare dimineaţă: Bună dimineaţa!

miercuri, 14 mai 2008

Când ziceam că dimineaţa este cel mai frumos moment al zilei nu greşeam. Te uiţi pe geam în clipa asta? Cum e? Soare? Cald? Îţi cântă păsările la geam? Miroase a magnolie? Adierile vântului trec prin plasa de ţânţari şi ajung până la tine... Ce bine este... Din când în când o maşină strică atmosfera cu zgomotul ei...
Plătim pentru fiecare clipă de linişte cu ore şi zile şi nopţi de nelinişte. Nopţi nedormite, griji care nu ne dau pace, trăim o viaţă plină de probleme sau problemele ni le facem noi? Când ţi-am spus să zâmbeşti şi atunci când te simţi mai rău n-am glumit. Încearcă... Un zâmbet fals odată şi odată va aduce după el unul sincer... Înconjurat de atâţia oameni care au sentimente atât de complicate pentru tine, de undeva trebuie să răsară o urmă de speranţă.
Am încercat odată să număr câte persoane am cunoscut în viaţa mea şi n-am reuşit, le-am pierdut şirul... Liste întregi care se şterg în fiecare zi înlocuite de alte liste noi care la rândul lor într-o zi vor dispărea... Te-am cunoscut pe tine şi probabil încă îmi mai aduc aminte de persoana ta dacă vorbesc cu tine. Ai noroc, eşti încă pe lista cu prezenţi. Eu mai sunt în lista ta? Mă mai cunoşti? Ştii cine sunt? Probabil... Am mai multe opţiuni: pot fi un nume din lista ta de contacte a telefonului, pot fi un nume scris în grabă pe un colţ de hârtie, pot fi acea amintire a ta despre cineva care te-a făcut odată să zâmbeşti sau pot fi un necunoscut pe lângă care ai trecut de atâtea ori pe stradă şi care nu ţi-a trezit nicio mişcare, niciun sentiment, nicio emoţie... Am început de la nimic şi am ajuns aşa departe... Voi ajunge departe şi nu ştiu dacă voi realiza ceva...
Gata, regula numărul unu: nu uita să zâmbeşti. Regula numărul doi: zâmbeşte mereu din nimic şi pentru nimic. Regula numărul trei: încearcă să nu fii trist, tristeţea aduce tristeţe. Şi regula numărul patru: uită vreuna din cele trei reguli şi n-ai făcut nimic...
Începe cu zâmbetul, poţi... Ştiu că poţi, încearcă. :)

sursa foto

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP