Vorbe

joi, 15 mai 2008

„Niciodată nu poţi convinge pe cineva de calităţile tale”, zicea Radu Beligan... şi eu încerc să-l completez pentru că e mereu în căutarea defectelor tale. De ce să vrei să vezi răul când eşti înconjurat de atâta bine? În încercarea de a impresiona, poate, ne străduim mai mult decât trebuie...
Defectele pe care le găseşti la mine nu sunt defecte, sunt lucruri care îmi lipsesc, lucruri pe care tu le cauţi şi pe care probabil nu le vei găsi niciodată, însă am altele care ar putea să compenseze. Aşa şi tu, şi noi, şi ei... toţi. Defectele tale sunt dorinţele mele şi defectele mele sunt dorinţele tale şi atunci când ne vom dori acelaşi lucru ne vom căuta în zadar defecte pentru că nu le vom mai găsi. A te căuta pe tine ca un întreg e o dorinţă. A te accepta e un vis...
Ţi-ai imaginat cum ar fi să nu-ţi mai consumi energia cu atâtea gânduri negre, cu atâtea probleme imaginare produse de mintea ta neobosită în căutare de ce? Ce vrei? Ce îţi trebuie să te simţi complet? Ce îţi trebuie să te poţi gândi la ceea ce contează mai mult... la tine, la sentimentele tale.
Uită-te în oglindă şi spune-mi ce vezi? Vezi un om fericit sau vezi un om care aşteaptă... Să-mi spui, da? Să-mi spui...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP