I miss you

miercuri, 14 mai 2008

Mi-e dor de tine... Îmi e un dor nebun de tine şi înnebunesc pentru că nu pot face nimic în privinţa asta. Când am deschis ochii şi am văzut camera goală am simţit un fior rece pe şira spinării. Era aşa frumos cu tine...
Mi-eeeeee doooooooooorrrrrrrrr de tineeeeeeeeeeeeeeee!!! Am strigat, vezi? Să audă toţi... Însă urlu ca un nebun şi nimeni nu mă aude. Mă ustură ochii de cât te-am căutat să te găsesc şi nu am găsit nimic. E în zadar, nu mai eşti. E frig de când ai plecat, e frig în inima mea, e rece. Mi-au îngheţat sentimentele şi vor rămâne aşa până te vei întoarce să le dezgheţi tu cu sărutările tale. Nu mai spun... Ştiu că mi-e dor, ştii că mi-e dor, nu mai spun...
Nu mai zâmbesc... Nu mai visez... Un dor nebun mă apasă şi nu mai văd nimic. Nu mai văd cât de frumoasa e lumea decât când sunt cu tine. Aerul mă sufocă când nu eşti aici. Vreau respiraţia ta, vreau să o simt în ureche... O adiere târzie într-o zi de vară... Vreau să aud cum şopteşti că îţi place să simţi ce simt şi eu... Ţi-am spus vreodată cât îmi e de dor de tine? Nu? Atunci o să-ţi arăt. O să vezi şi tu prin ce trec eu acum... Te-aştept să simt... pe tine... în braţele mele şi să uit sentimentul acesta ce nu-mi dă pace zi şi noapte...
Mi-e dor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP