... acolo ... şi ... aici ...

sâmbătă, 23 ianuarie 2010

- Nu ştiu cum să încep. Nimeni nu e perfect, nici eu nu fac excepţie.
- ...
- De ce scriu aşa? Pentru că aşa am eu chef.
- ...
- Ce fac acum? Stau şi mă uit la monitor, din când în când mai tastez.
- ...
- Ce tastez? Nimic, nu se vede?
- ...
- Fac şi altceva? Ce?
- ...
- Aaaaa... să spun eu? Ascult  Guess who - Eu, tu şi restul...
- ...
- De ce? Iar de ce?
- ...
- Nu, îţi răspund de pe acum nu, nu vorbesc la telefon, nu e semnal.
- ...
- Dacă mă gândesc la ea? Normal. Mereu. Acum. Înainte şi după. Acum taci, am nevoie de un sfat.
- ...
- Ce sfat? Înainte sau înapoi? Cum adică înainte sau înapoi? Eu voiam un sfat nu întrebări peste întrebări, inutile şi retarde. S-a făcut un abur...
- ...
- Cum de ce? Sunt la bucătărie, nu ştiai?
- ...
- De ce? Iar mă întrebi asta? Mai încearcă o dată.
- ...
- Da, mi-e foame.
- ...
- Ce? Piure cu muşchi de porc.
- ...
- Da, ar fi bun un pahar de vin roşu, sunt de acord.
- ...
- Dacă ştiu să gătesc? Nu. Tot ce îmi fac de mancare e de foame, nu pentru că aş ştii să gătesc.
- ...
- De ce sunt singur? Nu sunt singur. Am un câine, o pisică... n-ai idee câtă ocupaţie îţi dau două animale.
- ...
- Mda, mă gândeam că o să mă întrebi şi de asta, am wireless.
- ...
- Da, şi la bucătărie am. De ce, nu trebuia?
- ...
- Dacă se pierde semnalul printre oale? Nu ştiu, se pare că nu. Mâţa asta şi-a băgat ghiarele în pantalonii mei şi se întinde. Ce perverse sunt pisicile, câinii sunt mai tonţi.
- ...
- Dacă aş face o comparaţie, femeile sunt ca pisicile şi câinii ca bărbaţii.
- ...
- De ce? Pentru că e comparaţia mea şi aşa vreau eu.
- ...
- Da, ştiu, sunt special şi am nevoi speciale. Tu măcar ai habar de ce vorbesc eu? Tu ai văzut câtă graţie e în mersul unei pisici prin faţa unui câine? Cu câtă ironie îi trece coada pe la bot? O să râzi, dar e adevărat. Câinii sunt mai prostănaci, nu gândesc pe moment, pisicile acţionează cu premeditare.
- ...
- Despre ce vorbim? Despre femei şi bărbaţi. M-aş da pe jazz dacă aş şti că-mi place... Muzică chill şi un pahar de vin, poftim gândire de viaţă. Mi-am pus o căciulă pe cap.
- ...
- Da.
- ...
- Nu, nu m-am uitat la niciun film gangsta, pur şi simplu îmi ţin mintea la căldurică, poate încep să mai gândesc şi eu.
- ...
- Hai că mă plictiseşti cu atâtea întrebări, spune ce vrei.
- ...
- Nimic? Bravo, nene. Eşti tâmpit, ştiai?
- ...
- Da.
- ...
- De ce naiba eu aflu mereu ultimul?
- ...
- Dormi dacă asta e tot.
- ...
- Da.
- ...
- Mie nu îmi place să zic pa.


7.29 pm... Aşa arată ceasul.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP