Azi de dimineaţă

luni, 18 ianuarie 2010



Ninsese iar. Am deschis ochii şi mi s-a părut mie că e mai multă lumină ca de obicei, am dat draperiile la o parte şi ninsese. Primul gând care mi-a venit în minte a fost că nu m-am mai dat cu sania de ani buni, ani care încet încet se transformă într-un deceniu. Am îmbătrânit fir-ar să fie... Ce bine era copil, ce mă mai bucuram atunci de iarnă, de zăpadă, de tot... nu ca acum.
Nişte omuleţi tare trişti mai suntem când creştem. Mi-e dor de copilul ăla mic şi idiot căruia nu-i păsa că se udă în zăpada aia rece sau că o să răcească sau că o să se lovească când o să-şi rupă fundul pe sania aia tare. Şi ce distracţie mai era, ce mai urcam în sus şi în jos pe pârtie, aveam atâta energie... Acum trebuie să mă motivez ca să mă ridic din pat şi să mă duc la baie... atâta lene...
A nins, încă mai ninge... Oare o să reuşesc să mă dau şi eu cu sania anul ăsta? Sau o las pe anul viitor? Mai am timp, nu?

3 comentarii:

Nikol luni, ianuarie 18, 2010 5:42:00 p.m.  

A nins ceva la tine, nu gluma!

Georgeta,  marți, ianuarie 19, 2010 3:59:00 p.m.  

timpul zboara asa ca ...intra in actiune...prinde sania si partieeeeeeeeeeee :)) ai sa lenevesti la pensie ... curaj :))

realbadpisy miercuri, ianuarie 20, 2010 11:52:00 a.m.  

neeee! eu zic sa te duci chiar acum, daca nu mai gasesti sania ..incerca cu un ceolofan ceva ,, ..am eu niste lopetele ..daca nu gasesti nimic ...ti-o imprumut e a mea.

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP