Kiss the rain

sâmbătă, 9 ianuarie 2010





Picură uşor peste feţele noastre, picături reci şi pline de culoare. Mi-ai zâmbit, ţi-am zâmbit şi am zis că nimic nu mai contează, eram acolo împreună, pentru totdeauna.
Ţi-am spus vreodată ce văd la tine? Ţi-am spus vreodată ce văd în ochii tăi? Ţi-am spus vreodată de ce? Acum este momentul.

Pentru că te iubesc, pentru că nu mai e nimeni ca tine, pentru că tu eşti tot ce îmi doresc, pentru că tu eşti tot ce mi-am dorit şi habar nu aveam, pentru că la tine visam când eram copil şi voiam să fiu mare, pentru că tu mi-ai dat totul şi n-ai cerut în schimb nimic, pentru că mă iubeşti, pentru că mă vrei, pentru că vrei să-ţi împarţi viaţa cu mine, pentru că vrei să avem copii împreună, pentru că vorbim, pentru că mă asculţi, pentru că mă înţelegi, pentru că ai grijă de mine, pentru că mă primeşti în visele tale, pentru că cerul e mai albastru când îţi aud vocea şi pentru că o să trecem peste toate împreună, chiar dacă uneori eşti orgolioasă, chiar dacă uneori n-ai răbdare cu mine, chiar dacă uneori eşti ironică, îţi simt iubirea chiar şi atunci, iar tăcerea ta de după este echivalentul lui îmi pare rău pe care nu îl spui, dar ai vrea.

Tu ştii ce am eu, ştii ce îmi lipseşte, unde am goluri umple-le tu, unde am ceva greşit schimbă tu, dacă nu poţi face tu asta îndrumă-mă să o fac eu, împreună le vom face pe toate, împreună şi eu şi tu vom fi mai buni, fără să ne schimbăm, doar arătându-ne unul altuia ce e bine şi ce e rău.

Eu voi învăţa de la tine, tu vei învăţa de la mine şi va fi frumos... O viaţă împreună... pentru totdeauna.

3 comentarii:

Petrina luni, ianuarie 11, 2010 9:11:00 p.m.  

Pot sa-ti fur o idee?! :D Pot,pot? Te rooog.
O sa mentionez,normal,ca tu esti autorul.
Ce zici?:D

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP