NIMIC

marți, 24 martie 2009

Totul incepe din nimic.eu am inceput din nimic,tu ai inceput din nimic....fiecare cu nimicul lui....Cand stai singur...si iti asculti respiratia...incerci sa prinzi un sunet de care sa te agati...ceva sa te scoata din starea ta...si cauti cu disperare acel sunat si singurul lucru pe care il auzi sunt pulsatiile inimii tale...nu esti singur...o ai pe ea....una palabra....carlos valera....e zgomotul de care ma agat eu acum...daca cuvintele s-ar masura in ore....sentimentele s-ar masura in vieti....si vietile s-ar masura in amintiri.....imi aduc aminte de ei,o sa-mi aduc aminte de tine mereu si tu nu ma vei uita niciodata....si noi vorbim zile....si nu ne ajunge o viata sa iubim.....shhh....e sunetul meu....se aude....ma tin de el...sa ma tina acolo....mi-e bine acolo unde sunt acum...nu vreau sa plec.......cand intr-o zi o sa auzi si tu sunetul meu o sa stam agatati amandoi...si o sa ne uitam cum trec clipele pe langa noi,si o sa masuram timpul petrecut impreuna in zambete....si o sa ne masuram sentimentele in fericire....mi-am pierdut sunetul....nu-l mai aud.....s-a dus....n-am fost atent si cineva mi l-a luat....s-a dus.....astept alt sunet...aud bataile inimii ,sangele cum pulseaza...traiesc....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP