O PAGINA DE JURNAL

luni, 23 martie 2009

22aprilie1999

Draga jurnalule,

Iti scriu in dimineata asta cu o mare tristete in suflet,tata s-a mutat azi...ne-a lasat singure....mi-e dor de tata dar cred ca e mai bine....asa poate nu o s-o mai aud pe mama tipand si plangand.Si acum plange dar acum nu o doare nimic.Tata n-a plans cand a plecat,m-a privit in ochi si mi-a zis sa fiu fata cuminte.Ii tremurau buzele...de ce ii tremurau buzele?L-am vazut cand a iesit pe usa, avea doua geamantane si o punga.Nu s-a uitat inapoi....s-a suit in masina si a plecat.
Mama e in bucatarie cu bunica....sta acolo de dimineata...le-am auzit vorbind.Bunica incerca sa o convinga pe mama sa ne mutam la ea.Eu nu vreau...mie imi place acasa....de ce trebuie sa ne mutam?Imi aduc aminte cand aveam 5 ani...mami zambea si tati o pupa mereu.De ce nu o mai pupa tati pe mami acum?De ce o batea?A facut mami ceva rau?
am facut eu ceva rau?.....mi-e dor de tati ....o iubesc pe mami dar si mai mult mi-e dor de noi.....noi care am fost si n-o sa mai fim niciodata.....eu sunt mica si nu por sa-i fac pe cei mari sa se pupe....dar nu o sa-i mai pup nici eu .....imi iau papusica in brate si fug in camera mea....ma sui in pat si privesc tavanul camerei plin de nori....erau vopsiti de tata.....si pe peretele din dreapta vad ursuletul cel mov era vopsit de mama.....dar mie imi place cel mai mult luna.....au vopsit-o amandoi....strang papusica in brate si simt o picatura mica cum curge din ochi....ce sunt bobitele astea....si de ce curg din ochii mei?....asa curgeau si din ochii lui mami.....si inchid ochii si strang pleoapele sa nu mai las bobitele sa curga .....si ochii se scurg si si pleopele sunt grele si un val de caldura ma inconjoara....e vis...e aievea.....cine stie oare?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP