altii se lupta cu viata eu ma lupt cu o carte

joi, 19 martie 2009

De o saptamana am inceput sa citesc o carte......pentru unii e banal...pentru altii e de ras...pentru mine nu....n-am mai citit o carte de 5 ani...shame on me.....si am zis....hai sa citesc o carte.......si am ales....puteam sa aleg...ca doar aveam de unde.....slava domnului...daca acum nu se mai scriu carti ...pana acum s-au scris.....multi mi-ar fi recomandat o lectura mai usoara ceva gen capra cu trei iezi...altii probabil mi-ar fi zis fi interesant..citeste Kant.....eu aveam un vis...Decameronul...de Boccacio....mai avusesem o tentativa....si esuasem....aveam sa incep marea batalie...sa o citesc....multa lume isi alege cartea dupa titlu...altii dupa coperta...altii se iau dupa opiniile altora sau citesc o carte pentru ca trebuie sa o citeasca.....eu am luat-o din biblioteca pentru ca era cea mai groasa pe care o aveam......ciudata alegere dar fie.....la prima vedere cartea pare inspaimantatoare....867 de pagini.....groasa de o palma...coperti cartonate...fara poze......de-a dreptul infricosator......sti cum e atunci cand citesti o carte.....exista prefata....eu peste aia sar....de obicei nu apartine autorului si te pierzi in cuvinte citind parerea cuiva care isi da cu parerea...plictisitor...daca ma va plictisi ceva vreau sa fie macar cartea in sine...multa lume renunta la a mai citit o carte dupa ce citeste prefata si eu nu aveam de gand sa ma numar printre ei...asa ca am sarit peste...deja facusem un pas mare......31 de pagini......si incep sa citesc...cine stie despre ce este cartea stie ce vorbesc cine nu stie nu va asteptati sa va spun despre ce e ...cititi-o.....si am inceput....primele pagini au fost mai grele insa pe parcurs a inceput sa-mi placa....si dupa o saptamana sunt la pagina 196...urati-mi succes povestea va continua......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP