COPIL

marți, 24 martie 2009

Nu ...nu sunt copil,as vrea sa mai fiu.....sa simt dragostea parintilor mei ca la inceput cand inca nu ma schimbasem atat de tare....as vrea sa fiu copil pentru ca as avea un suflet mai bun.....cineva mi-a zis copil...si primul lucru la care m-am gandit a fost copilul meu.....pe care nu l-am vazut niciodata pentru ca nu exista....eu n-am mai fost copil din clipa in care am plans....pentru prima oara....cand m-au lasat singur...ce senzatie poate fi sa-ti simti copilul in palma?sa-i vezi ochii stralucind si sa spui in sinea ta....asta sunt eu....ce e mai bun din mine....plangeam si simteam cum nu mai sunt copil....si nu ma mai opream din plans....nici macar sughiturile nu ma faceau sa ma opresc...plangeam asa de tare si asa de hotarat voiam cu fiecare lacrima sa renunt la copilarie...sa fiu mare....si simteam cum creste.....crestea in mine ura....nu mai eram copil.....si cand iti spune prima data tata?cum o fi?oare o sa plang?o sa fiu fericit?de ce?....plangeam in camera mea si uram clipa cand m-am nascut...credeam ca e vina mea...eram un prost....in clipa in care nu mai esti copil incepi sa simti altceva...se nasc sentimente noi...sentimente pe care nu le-ai mai trait niciodata...ura...minciuna...frica.....invidie....si cand o sa-ti inveti copilul sa mearga pe bicicleta..si impreuna sa va pierdeti cu orele pe strazi pustii fericiti de momentele voastre...cum va fi?....am plans pana m-am oprit....secat de atatea lacrimi aveam gura uscata si amara..si urla sufletul in mine dupa o scapare si eu nu stiam ce sa-i spun....i-am spus sa taca...si a tacut....era satul si el....satul de tot ce vedea satul de tot ce simteam....se umplea cu ura...scotea afara tot ce fusese frumos in el.....seca....prima lui zi de scoala...iti aduce aminte de a ta..sti ce-i in sufletul lui pentru ca ai fost si tu acolo si vrei sa-l incurajezi...prin el traiesti a doua oara....si poate a doua oara va fi si mai frumos.....n-am mai stiu ce e plansul mult timp dupa aceea....ura nu te lasa sa plangi....ura tine in tine totul pana explodezi....si atunci plangi din nou...si lacrimile iti spala suferinta si iti alina durerea pe care nimeni nu o poate face in alt fel...decat tu...plangandu-ti soarta si neputinta.....sa-ti vezi copilul casatorit....fericit ca isi traieste viata alaturi de jumatatea de el aleasa sa-i faca viata rai....si esti fericit alaturi de el.....dupa o vreme uiti...lasi in urma orele de plans si incerci sa zambesti...primul zambet e greu...e fortat....nu are nici un sentiment ascuns in el...e doar o fata...pe care ti-o pui sa pastrezi aparentele.....si te trezesti intr-o zi ca ai nepoti...si plangi de fericire....cum va fi?in sfarsit simti ca existenta ta aici pe pamant nu a fost in zadar...din clipa aceea simti cu adevarat ca cineva iti va simti lipsa si esti pregatit sa mori....astepti moartea ca pe o factura pe care o ai deja platita....relaxat si fara griji...te bucuri de anii batranetii asa cum te bucurai de copilarie...si esti copil din nou....te simti mai copil ca niciodata.....pentru ca ai fost copil mereu...doar ca se ascunsese undeva in tine...si acum l-ai regasit....razi copile razi.....dupa o viata de plans ai dreptul sa fi fericit acum...razi copile.....razi


(e pentru tine copile ,si pentru copilul din mine .....)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP