PRIMA DESPARTIRE

joi, 26 martie 2009

Nu te mai iubesc.....s-a terminat....n-a fost vina ta...eu sunt de vina.....am gasit ceva mai bun.....mai bun ca tine......sa nu ma mai suni ,sa nu ma mai cauti......imi pare rau......nu vreau sa te fac sa suferi.....dar nu mai poate continua.....am venit azi aici sa clarificam toate astea...stiu ca aseara te-am sarutat de noapte buna ca in oricare alta zi ...stiu ca ti-am zis ca te iubesc.....m-am mintit ca asa e ....voiam sa fiu fericita...dar am inteles ca m-am inselat....zi ceva....nu te mai uita asa la mine ....ma sperii.....vorbeste...tipa.....urla...injura-ma....zi ceva.....
O priveam din celalat capat al mesei.....ne desparteau doua pahare si un ghiveci cu flori.....am vrut in prima clipa sa iau ghiveciul si sa il sparg in cap.....dar mi-a fost mila de floare.....venise de dimineata cu zambetul pe buze....ma sarutase.....si se asezase la masa.....am comandat si m-am uitat la ea...a intors privirea si a refuzat sa ma priveasca in ochi......mi-am dat seama ca se intamplase ceva......o priveam ,ea vorbea dar vorbele ei nu ajungeau la mine....era liniste....ma uitam cum misca buzele si nu intelegeam nimic....faceam ture intre privirea ei si buze....incercam sa inteleg ce se intampla.....habar n-aveam ca avea sa-mi dea vestea......o priveam cum zambea in timp ce probabil isi aduna curaj sa-mi spuna....sa-mi spuna ca eram un idiot care o iubea si care avea sa ramana singur la masa in urmatoarele 10 minute.....M-am uitat spre chelner si am cerut o apa....mi se uscase gura....era o dimineata urata....ma trezisem aiurea si in nici un caz nu ma asteptam sa fie mai rau de atat...venisem la intalnire cu gandul sa o vad pe ea si poate sa-mi schimb norocul in ziua aia.Se uita in ochii mei cu atat tupeu....de parca avea sa-mi spuna te iubesc....oare glumea?
.....hai zici ceva sau plec....nu mai suport sa te holbezi la mine asa......imi iau geaca si plec.....imi raspunzi?
.....o priveam si eram mut de uimire.....ma simteam intr-o sala de judecata in asteptarea deciziei finale care avea sa-mi schimbe viata....eram vinovat inainte sa primesc rezultatul....ma gandeam inapoi si incercam sa vad unde am pierdut-o....am zis ceva...am facut ceva?...stiam doar ca o iubisem..si o iubeam.....era singura greseala pe care o facusem....incercam sa-mi dau seama daca nu puteam sa prevad asta...daca as fi putut schimba ceva....oare atunci cand nu a venit la intalnire se intamplase ceva?...atunci mi s-a parut nimic.....nu aveam de ce sa o banui de ceva si nici nu ma gandeam ca ea e genul sa faca asa ceva.....din clipa in care ne cunoscusem....am simtit ca era ceva intre noi....nu mai simtisem asa si speram sa dureze o eternitate....ce patetic....sa speri.....stateam pe scaun si ma impingeam in spatar incercam sa imi mut privirea spre tavan.....nu mai suportam sa o privesc....ochii ei mi se pareau urati acum.....ochii ei care ma fermecasera ....era negrii si palizi si plini de minciuni si otrava.....ii uram....uram ca poate sa-mi spuna tot ce imi spunea fara sa vad o urma de compasiune....fara sa simt rusinea ei....fara sa simt mustrari de constiinta....ma schimba ca pe o pereche de pantofi care nu mai erau la moda si care aveau sa ajunga intr-o cutie pe fundul cine stie carui dulap......eram de domeniul trecutului....dar de ce mi-a spus ca ma iubea?
......fi atent daca in urmatoarele 5 secunde nu scoti un sunet ma ridic si ies pe usa....o sa te faci de ras.....
Ma trezesc....ma uit la ea si o intreb......de ce?...incepe sa vorbeasca iar,e nervoasa....probabil crede ca sunt ironic.....de parca mie imi mai arde de asa ceva acum....i-am spus te iubesc pentru ca am vrut sau pentru ca am simtit?....de ce dracu am facut asta?mai bine taceam...mai bine mai asteptam....trebuia sa imi tin sentimentele in frau...dar cine mai poate face asta?cand iubesti......inca vorbeste....acelasi lucru.......ma intind...scot portofelul din buzunar....scot o hartie si o tin putin in aer...ma gandesc....doua sucuri si o apa......??.....da e de ajuns....m-am ridicat...am iesit....afara ploua....am urcat in masina si am plecat...nu m-am uitat inapoi....dar am regretat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP