ce am vazut si ce am inteles

luni, 23 martie 2009

era duminica,era seara,eram in pat si spre surprinderea mea ma uitam la tv....unul din rarele momente cand ma uitam..si butonam telecomanda si o butonam si treceau canalele prin fata mea ca trenul printr-o gara parasita si nu stiu cum am ramas pe un post,unde era un film....din principiu eu acord oricarui film 5 minute inainte de a schimba canalul....nu-mi pot forma o parere mai repede....asta e...altii pot eu nu...si cum ma uitam eu asa ma lovit....nici macar nu era o porcarie...ciudat....era o comedie amuzanta si culmea au trecut 5 minute si eu inca ma uitam.....comediile in principiu sunt cele mai usoare.....nu inveti nimic din ele,nu sunt asa de grele ca un thriller plus ca mai si razi...pe gratis....si in timp ce ma uitam imi sare in ochi o replica si citez:"caracterul unui om ii decide destinul".Dupa 5 secunde in care am ramas cu gura cascata.....mi-am zis.that was deep.....wow.....bine n-am zis in engleza dar o zic acum ca e cool.

deci tineti minte replica:

"CARACTERUL UNUI OM II DECIDE DESTINUL"

hmm.....pareri?eu zic ca are dreptate...si are chiar daca nu zic eu ca are...cine crede ca mine....crede cine nu sa-mi spuna de ce.....si acum cand citesc replica asta raman cu gandul la ea....stau si ma gandesc ca cine a zis-o nici ca putea mai bine....caracterul unui om ii decide destinul.....si totusi oare asa o fi?
Si am zis daca eu nu ma pricep sa descifrez asta poate stie altcineva...si m-am gandit poate gasesc pe internet.
La o simpla cautare pe google a cuvantului caracter ,pozitia a doua wikipedia nu ne spune nimic....uite caracterul nu e caracterul....citate despre caracter....hmmm hai sa vad ce au zis oamenii destepti despre asta...
Cicero:" Caracterul fara inteligenta poate multe, insa inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic."
Abraham Lincoln:"Aproape toti oamenii rezista nenorocirilor. Daca vrei sa testezi cu adevarat caracterul unui om, da-i putere."
Moliere:" Toti oamenii se aseamana prin cuvinte, numai faptele ii deosebesc."
Si in final un proverb japonez:"Cand nu esti sigur de caracterul unui om, priveste-i prietenii."
Caracterul asta.....cine iti formeaza caracterul si cine ti-l pastreaza?
Si totusi n-am vazut tot filmul.....la naiba cu reclamele lor....pentru mine filmul ala a reprezentat acea replica...restul nu m-a interesat...e ca atunci cand intri intr-un magazin si vezi ceva...iti place iar restul nu isi mai are rostul....asta am vazut si asta am inteles....nu stiu daca are vreun sens....insa trebuia sa spun.....asa va fi mereu.....sa spui ce trebuie sa spui sa taci atunci cand trebuie sa spui nimic.....si restul dupa pofta inimii voastre....ne mai citim

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP