blog

vineri, 20 martie 2009

e a doua oara cand incerc sa scriu blogul asta....l-am inceput pe celalalt cu atata pasiune incat am uitat despre ce scriam.....de ce intreaba lumea mereu dimineata "azi ce o sa faci?"...ca si cum tu iti controlezi viata....nu stiu...de unde sa stiu ce o sa fac azi...stiu ce am facut ieri..te ajuta cu ceva?pot sa incerc sa fac ce am facut si ieri...dar nu cred ca va fi la fel.....ce o sa fac azi?....o sa fac ceva?stiu sigur ca m-am trezit...inca n-am mancat...cafea nu beau....am condus....n-am facut inca un dus...nu m-am spalat pe ochi....nu m-am spalat pe dinti...am baut un pahar cu apa.....am aprins calculatorul...m-am uitat pe fereastra...am zis de trei ori buna dimineata....am vorbit la telefon...am trimis un mesaj.....am ascultat o melodie,ce o sa fac azi?tu ce faci azi?spune-mi ce faci tu poate o sa gasesc ceva ce as putea sa fac si eu...tu ce o sa faci azi?te-ai trezit?sper...altfel n-o sa intelegi nimic din ce scriu eu aici....ai mancat?....daca esti la fel ca mine si nu mananci dimineata probabil ca nu....te-ai uitat pe fereastra?era soare ca la mine?sper ca da...meriti macar atat....sa sti ca afara e frig am fost eu ,iti recomand sa te imbraci gros....azi te duci la munca?eu nu...de ce ?pentru ca nu vreau....tu du-te...cineva trebuie sa munceasca si in familia asta.cine bea cafea de aici?sa ridice o mana sus...v-am vazut v-am vazut...toti beti cafea...eu nu....eu iau micul dejun la pranza..pranzul seara si cina noaptea tarziu.....traiesc cu o intarziere de 5 ore viata asta...probabil ca m-am nascut mai tarziu cu 5 ore si acum vreau sa recuperez....oare atunci cand m-am nascut mi-a fost frig?asta e o aberatie......idea care e...cititnd tot ce am scris eu aici....dimineata e un moment din zi in care nu e recomandat sa gandesti...o sa te de sperie gandurile tale...asa ca somn usor in continuare si o lasam pe mai tarziu....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP