VREAU LOCUL MEU IN RAI

joi, 26 martie 2009

Intr-o zi un om l-a intalnit pe Dumnezeu.L-a oprit pe drum, l-a tras deoparte la umbra si l-a intrebat....Doamne...m-am gandit...stiu ca n-am facut nimic bun in viata asta.....dar vreau un loc in rai.Dumnezeu a stat,l-a ascultat....s-a uitat in ochii lui, n-a vazut disperare si l-a intrebat....de ce?
Pai Doamne...zice omul,am stat si m-am gandit mult si n-am gasit motive sa nu am locul meu in rai......asta e o poveste idioata....eu n-as scrie niciodata asa ceva...si n-o s-o fac nici acum.....ma gandeam ca vine Pastele...si imi aduceam aminte de Pastele trecut.....am stat singur facand ce voiam sa fac...a fost alegerea mea....a fost ceva scurt si de moment...dar a fost ceea ce imi doream...nu regret....nu m-am distrat dar macar fata de altii n-am fost obligat sa fac ceva ce n-as fi vrut....respect oamenii cu caracter...care stiu sa isi apere cu tarie o opinie,care stiu greutatea unui cuvant,care nu stau sa se gandeasca o mie de ani pana iau o decizie....prefer sa fac ceva si sa gresesc decat sa nu fac si sa regret.Nu vreau sa impun un punct de vedre aici,nu vreau sa modific gandirea cuiva,nu vreau sa alterez credintele si sa propovaduiesc cine stie ce gandire de rahat.Vorbesc ,iar ce spun scriu si ce scriu o fac aici ,si ce am scris in mare parte merita citit,sau nu....e o alegere personala.Uneori pana si eu ma satur...si tac.dar o fac rar si niciodata decat atunci cand vreau sa dovedesc ceva.Mereu spun tuturor...vorbeste.....tacerea ta nu-mi spune nimic....nu m-am nascut sa ghicesc ce gandesti tu...cum nici tu daca citesti ce scrie aici nu o sa poti vreodata spune ca ma cunosti....poti incerca...asa fac si eu cu tine....incerc zi de zi sa ajung mai aproape de adevarul tau......pfff.....si mai zicea cineva odata ca viata e plictisitoare....cum poate fi asa cand o viata nu-ti e de ajuns sa faci macar ce vrei....nu sa faci ce poti......Ma uit la titlu...n-are nici un sens cu ceea ce spun eu aici......eu oricum am locul meu in rai....am un ceas care a stat ....a stat acum cativa ani...intr-o zi la ora 11.40....si n-a mai mers de atunci...si sta si acum pe un perete....nu e o crima sa faci un ceas sa taca?sa omori timpul?as vrea sa-i aud bataile pendulei....as vrea sa-i aud gongul cand suna ora exacta....linistea asta seaca e atat de monotona......vreau sa aud timpul cum merge ca sa fiu mereu in urma lui....nu ma grabesc sa i-o iau inainte pentru ca vreau sa mai stau aici.....si veioza asta lumineaza asa tare...imi vad umbra degetelor acoperind jumatate de tastatura.....ce vreau sa spun?nimic.....vorbeam si eu si tu citeai.....credeai ca vreau sa ajung undeva?nu....n-ai inteles?raman aici....ramai sau pleci?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP