09.09.09

miercuri, 9 septembrie 2009

Daca aş trăi 9 vieţi te-aş iubi de 9 ori mai mult câte 9.

Te iubesc… o dată.
Te iubesc… de două ori.

Dacă te iubesc o dată şi bine nu te-ai simţi şi tu mai bine? O dragoste care să înceapă într-o zi de 9, la ora 9 dimineaţa, într-un an care se sfârşeşte cu 9 şi să se termine într-o zi cu semnul infinit la sfârşit. Azi e 9.9.9 şi nu e o zi ca oricare. Ziua asta nu va mai fi niciodată. Niciodată nu va mai fi 9 a 9-a 2009, deci niciodată nu o să te mai iubesc pe 09.09.09, aşa că profit până se va scurge ultima secundă din 9.9.9 să te iubesc şi să-ţi spun mâine şi poimâine şi săptâmâna viitoare şi luna viitoare şi tot restul vieţii mele că eu te-am iubit odată pe 09.09.09.
N-are logică, nu? Dar nici dragostea n-are, o ştii prea bine.

Eu iubesc. Pe 09 a 09-a 2009. Noapte bună.

1 comentarii:

Georgi,  marți, septembrie 15, 2009 9:28:00 p.m.  

Si eu am cunoscut pe cineva intr-o zi de 9 , in luna a-9-a....Azi, in 09.09.09 ar fi trebuit sa sarbatorim 10 ani impreuna.....dar....de fapt sarbatorim 2 ani de cand am spus "Adio"unul celuilalt...
Si noi care credeam ca o sa fie pentru totdeauna....
Intr-o zi de 09.09. totul s-a destramat asa cum intr-o zi de 09.09 totul a inceput....
Foarte ciudat, nu?.........
Dar, a trecut....asa cum toate trec...si trec tot de la noi....pana cand?? ....Grea intrebare....Pana se termina..

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP