Intermedio

vineri, 4 septembrie 2009

- Plângi dacă îţi spun.
- Să plâng? Nu doare?
- Doare să ţii în tine atâta suferinţă, să plângi e uşor.
- Şi atunci de ce plângi?
- Plângi ca să te eliberezi.
- Să te eliberezi? De ce, eşti prizonier?
- Eşti prizonierul sentimentelor tale.
- Să plâng?
- Plângi dacă îţi spun. Nu te mai abţine, eliberează-te.
- Vreau să plâng.
- Plângi, fii liber, dezbracă-te de suferinţa ce ţi-a cocoşat umerii.
- Vreau să plâââââânnng.
- Plângi pentru Dumnezeu odată, plângi!
- O să fii aici, lângă mine?
- O să te ţin de mână.
- Întinde-mi mâna.
- Strânge-mă tare şi… plângi.
- Dacă nu voi avea lacrimi să plăng?
- Or să vină singure, aşteaptă să fie eliberate şi să curgă valuri pe obrajii tăi roşii, o să vezi.
- Să plang, trebuie să plâng.
- Plângi, salvează-te. Salvează ce mai poate fi salvat, salvează-ţi sufletul.
- Dar dacă nu mă voi mai opri?
- O să fiu lângă tine, o să te opresc eu când nu mai poţi.
- Promiţi?
- Iti jur că nu te voi lăsa să plângi mai mult decât ai nevoie.
- Te iubesc
- Plângi.
- O să plâng acum.
- Te iubesc şi eu.

...şi lacrimile curg fără oprire pe alei nebănuite de vreme şi sting tăciunii obrajilor înflăcăraţi de pasiune şi dor... Până vine acel cineva să oprească avalanşa asta cu un zâmbet... Te iubesc.

2 comentarii:

Shinigami's Blog vineri, septembrie 11, 2009 10:59:00 p.m.  

trist.
dar frumos.
foarte frumos.
felicitari pentru acest post.

Georgi,  marți, septembrie 15, 2009 9:02:00 p.m.  

Sa plangi.....este atat de bine uneori, atat de eliberator.
Sa plangi....de fericire...asta este cel mai minunat...simti cum tot extazul este calmat de acele lacrimi fierbinti...care lasa urme pe obrajii imbujorati,iar in urma lor raman doar doua sclipiri .....de fericire....
Sa plangi.....este atat de ingrozitor uneori,dezvaluie atat de multa durere, te expune unor trairi sfasietoare...dar,sa plangi...sa golesti tot ceea ce iti este de prisos...
Da...asta m-ai sfatuit si pe mine odata, cand simteam ca cerul o sa se prabuseasca peste mine...si da....a fost atat de bine sa plang...dar ...:(...nimeni nu m-a tinut de mana....nimeni nu mi-a spus magicul "te iubesc",incat am si incetat sa mai sper ca o va face cineva vreodata.
Sa plangi....
Sa plangi....
As putea continua la nesfarsit sa expun motivele pentru care poti sa plangi...dar...nu este drptul meu sa fac asta...asa ca....nu-mi ramane decat sa spun: Felicitari draga prietene, din nou!

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP