Întrebări

miercuri, 30 septembrie 2009

Unde-ţi pui visele să doarmă?
Unde vrei sărutări ca să aşterni?
De ce îţi place anotimpul toamna?
De ce plângi după alte primăveri?

Pe unde-ai fost zilele astea?
De ce de chipul tău mi-e dor?
De ce nu eşti iar lângă mine?
Îmi spui, să ştiu, ca să nu mor?

O altă întrebare doare?
Şi alte întrebări nu dor?
De ce stau iarăşi în picioare?
De ce mă-ntrebi dacă mi-e dor?

Să nu-mi spui că nu ştii de mine?
Să nu-mi spui că nu ştii de noi?
Îţi mai aduci aminte, dragă?
Eu îmi aduc, de amândoi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP