Psss... psssssss... Ştiai?

vineri, 4 decembrie 2009

Ştii că a trecut aproape un an? Pun pariu că habar n-ai. Eu ştiu. Un an neîntrerupt, neîncetat, zi după zi, ceas după ceas, oră după oră. Simt că îl cunosc, simt că mă cunoaşte, simt că anul ăsta a fost cel mai complet an. Am învăţat, am uitat, am făcut tot ce putea face un om şi mai pot face încă pentru că nu e gata... Ştiai că peste puţin timp o să numărăm zilele? O să ne uităm înapoi şi o să numărăm zilele cu soare şi zilele înnorate. Care au fost mai multe? Crezi că mai are rost să le numărăm? Zâmbetele de pe feţele noastre spun totul. Şi dacă ieşea invers tot zâmbeam.
Fericirea se măsoară în clipe, dar durează mai mult decât nefericirea, pentru că trăieşti acea clipă la infinit. Face inima bum bum, aşa ziceam când treceam de pe o zi pe alta. A fost greu, uneori imposibil, dar suntem aici, acolo, peste tot... Suntem noi. Nu-i sentiment mai bogat în lacrimi ca fericirea. Ştiu că poate exagerez, dar plânge inima de fericire când vede peste câte clipe grele a trecut şi încă e soare.
Psss... psssssss... Ştiai, a trecut aproape un an... Ce spui, continuăm?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP