Ultima dată singur

vineri, 11 decembrie 2009




O combinaţie între Hi5, "loveşte-mă, Doamne, cu ceva în cap" şi "I really dont give a fuck"... Mai mult de atât era prea mult.








Jumătatea mea bună ascunsă bine de jumătatea mea rea... Niciodată n-au fost împreună  în aceeaşi poză.









Fii bun, dar fereşte-te să creadă lumea că poţi fi numai bun.








Cu un aer de superioritate rece, privesc lumea de sus şi mă uit la cioturi îngheţate de oameni lipsiţi de caracter. Cândva am fost şi eu aşa, dar ea m-a ridicat la căldură.








Ai ochi frumosi. Ştiu cât de sinceri sunt... Nici că te puteai înşela mai mult. Asta era înainte, acum sunt curaţi ca lacrima.








Cuvintele care pleacă de aici ajung atât de departe şi nu se mai întorc niciodată înapoi...








Nu privi niciodată în ochi, ochii care se ascund de lumină sunt pătaţi de culori moarte care te sperie.








Întoarce obrazul o dată, întoarce-l şi a doua oară, dar las-o dracu'... De câte ori?






Uneori, când pierzi... de fapt câştigi.









Nu ştie nimeni cât de greu e să zâmbeşti, dar ştie cineva ce bine te simţi după ce o faci?









Nu uita că tot ce este bun vine de sus, dar... cele mai frumoase mere sunt mâncate de cei mai obraznici porci.


 
Am zis ce aveam de zis şi am plecat. Nu m-am uitat înapoi şi n-am văzut ce-am lăsat în urmă, dar văd în faţa mea ce mă aşteaptă. Şi e bine.

2 comentarii:

cristi joi, februarie 11, 2010 7:13:00 p.m.  

Ia-ti o camera web mai buna...si mai bine, nu te mai prosti :)

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP