AMINTIRE

duminică, 17 mai 2009

"gandindu-ma la clipa in care ne-am cunoscut imi aduc aminte ce mi-ai spus....ca nu ma vei parasi niciodata.....ti-am dat drumul la mana.....mi-am construit castelul de nisip....dar acum vreau sa te tin din nou de mana si ma intorc la tine ....strange-ma in brate....saruta-ma...cateodata ma simt atat de singur.......trebuie sa gasesc din nou drumul spre casa....trebuie sa ma intorc de unde am plecat.......tu sti tot ce imi trebuie....tu sti ce imi lipseste si cand ma strangi in brate si cand imi pun capul in poala ta visez.....dar cateodata ma simt atat de singur......si trebuie sa gasesc drumul spre casa.......fredonez o melodie si ma gandesc la tine....ma intorc acasa....ma intorc la tine....deschide-ti bratele larg si primeste-ma....se intorce cel ratacit in atata singurate......nu pot sa neg ca noua ne e predestinat sa fim impreuna....si nu neg ca am nevoie de tine....dar ajuta-ma sa invat sa te iubesc......daca toate lucrurile ar fi perfecte.....ar fi usor dar nu e.....m-ai intrebat o data de ce tu?iti mai aduce aminte?......tu pentru ca tu visez tu iubesc....si tu nu pot trai fara......si daca asta nu e de ajuns......am sa incerc mai mult...iubeste-ma"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP