SE FACE CA VEDE

duminică, 17 mai 2009

se face ca vede...trece pe langa mine ,ma priveste,imi zambeste si merge mai departe.asa a facut de cand o stiu...cineva mi-a zis o data sa o urmaresc si poate o s-o prind din urma s-o intreb de ce....n-am reusit niciodata....este prea rapida pentru mine.....si se face ca vede si ma doare ca asa face mereu...e neschimbata de cand o stiu....am cunoscut-o o data intr-o vara ...imi amintesc ca eram ceva mai tanar si mai visator...credeam ca e ceva frumos....si tot in vara aia ea mi-a arata ca adevarul ascuns e altul.....se face ca ma vede....si zi de zi ma intriga si mai tare si mii de intrebari imi vin in minte...de ce?de ce eu?de ce mereu?de ce nu vine o data la mine si nu se opreste si nu ramane langa mine ?am pus intrebarea asta .....mie ....ei......si n-am primit nici un raspuns.....un singur lucru e sigur....se face ca vede......cateodata cred ca e nesimtita....i-am spus-o si eu odata la nervi dar am regretat....este incapatanata cand vrea si trebuie sa-i vorbesti frumos....altfel nici macar ca vede nu mai vrea....este mofturoasa si nu alege pe oricine....am cunoscut oameni care nu o intalnisera toata viata.....dar care o cautasera si ei ca si mine.....eu am vazut-o o data si am fost atat de aproape de ea....ii simteam cum imi respira in ceafa si cum se incolacea in jurul meu...ce bine era....ce vremuri...ce amintiri....acum se face ca vede....si ma sacaie cu atitudinea asta indiferenta....e rea....si nu iarta....si nu da nici atat de multe sanse pe cat ar trebui.....dar am nevoie de ea....o vreau....o vreau in mine.....sa o simt si sa o ating......se face ca vede.....se face ca nu m-a uitat...chiar daca stiu prea bine ca nici ea nu stie .......se face ca vede.....fericirea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP