CEL MAI FRUMOS APUS DE SOARE

duminică, 10 mai 2009

Fiecare dintre noi are un apus de soare preferat....si gusturile sunt nemarginite....eu mi-am gasit apusul de soare intr-o seara in tren...pe ruta bucuresti-brasov.....priveam pe geam si imi venea sa-l iau in brate si sa-l ascund in buzunarul de la piept...sa-l tin acolo sa fie numai al meu.Priveam in jurul meu si speram sa nu-l mai fi vazut si altcineva....era atat de frumos...numai cand am simtit ca m-am lipit cu fata de geam am simtit ca visam....si soarele era atat de rosu....ardea ....ardea atat de intens incat daca l-ai fi privit drept in ochi ai fi orbit....dar nu-mi pasa..atractia era prea mare.....treceau secundele ca nebunele pe langa mine si eu priveam exagerat de atent...asa cum un copil priveste bunatatile prin geamul unui magazin de dulciuri...voiam sa fie al meu dar nu-l puteam avea....apoi cerul s-a impartit in doua....si dintr-o data doua tabere se vedeau pe cer....era seninul pe care il lasam in urma si erau norii negrii catre care ma indreptam....iar apusul meu era la mijloc ...ca un judecator.....iar partile stateau la judecata....si a inceput lupta....iar eu nu puteam face nimic...norii aceia mari si negrii si rai mi-au furat apusul si l-au inchis intr-un strat gros de abur care semana cu vata imbibata in spirt....era nori desi iar din apusul meu nu mai ramasese decat o pata mare rosiatica pe cerul care acum devenise tot alabstru inchis....se facuse intunericul....pata aceea rosiatica pulsa si semana cu un incendiu...soarele meu ardea....ardea in intuneric.....si eu priveam cum se stinge....undeva in departare iesea fum....apusul meu se stingeam intr-o mare de nori albastra ....il stingeau ca niste nesatuli...de parca cerul nu era deajuns pentru toti....si mi-au luat apusul....si nu o sa-l mai vad niciodata.....a fost o clipa......m-am bucurat de ea si acum o sa traiesc cu amintirea ca a existat si cu regretul ca nu mai e.....nu e viata de rahat?

1 comentarii:

Anonymous,  miercuri, mai 20, 2009 11:35:00 p.m.  

e frumoasa viata tu...cat stii sa vezi, bineinteles
si cat stii sa ti-o faci frumoasa si sa observi acele lucruri minunate din jur
am ajuns pe blogul tau de pe tagged
am citit cate ceva..nu f mult
am vazut stii ceva gramatica si ca gandesti chestii

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP