LICENTA MASII

duminică, 24 mai 2009

Mergeam intr-o zi pe strada....plictisit ca de obicei in cautarea unui lucru de care nu-mi aduceam aminte .Cobor din troleu,ma infig in asfaltul moale de pe trotuar si ma avant in necunoscut si in imbulzeala din fata mea,pregatit sa-mi fac loc cu coatele si cu ce mai aveam la-ndemana.
Primi mei pasi au fost timizi dar dupa ce mi-am gasit ritmul am reusit sa ajung in spatele unor domnisoare cochete ,deloc trecute prin viata cu un aer adolescentin ceva de speriat.Invidios pe tineretea lor si pe batranetea mea...am incercat sa nu fac vreun act de bravura prin a merge mai repede ca ele si m-am multumit prin a merge in urma pasilor lor.Din fire nu imi place sa ascult la conversatiile altora dar cum drumul era lung (mergeam la dentist) si cum deja era a treia oara cand mergeam pe trotuarul ala cu gand sa aman sosirea...m-am bucurat pentru o buna bucata de vreme de conversatia celor doua.Plin de prejudecati si cu idei fixe proptite peste tot in capul meu...am crezut ca voi avea parte de o conversatie banala,de unde domne....am avut parte de mult mai mult....fetele nu vorbeau depsre fosti ,actuali sau viitori iubiti....fetele nu vorbeau despre noi tratamente cosmetice ,despre instructorul lor de fitness sau despre certurile cu parintii,fetele nu vorbeau despre sex,pozitii sexuale sau ce jucarii si-au mai luat...fetele vorbeau despre licenta.Inmarmurit si cu ganduri curate...ca niciodata auzeam tot,si placut surprins ca printre conversatiile mai exista si altceva decat sus numitele subiecte...am fost placut impresionat.De unde eram eu si pana la cabinet erau multi pasi de facut si vreo jumatate de ora....asa ca puteam sa ma relaxez si sa ma bucur de companie....a fost frumos...o perioada....in care am aflat ca stabilitatea si oscilatiile pe care le credeam eu ca le cunosc sunt de fapt lucruri mult mai compleze si ca nu ajunge o propozitie sa exprimi tot....si mergeam si mergeau si mergeam si mergeau si licenta nu parea sa se mai termine si ma gandeam ca licenta asta este dusmanul de moarte al studentului si ma gandeam cate nopti nedormite si cate mese sarite din cauza ei si ma gandeam cata drama si cat de marcat ramai dupa o astfel de licenta....doamne....dumnezeule.....licenta....cuuuuummmm?nu sti cine e licenta?cum nu sti ce e licenta?cum nu stiu de ce atata galagie?nu stiu.....si am facut la dreapta si am luat-o spre cabinet..era mult mai liniste...si sti care a fost primul lucrur care mi-a trecut prin minte?la ce naiba erau cele doua studente?

1 comentarii:

Nikol luni, mai 25, 2009 11:41:00 a.m.  

Pffff....si eu am avut mare bataie de cap cu licenta!Dar a meritat efortul!9 e o nota buna!
:)

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP