UN ZAMBET NU COSTA NIMIC

duminică, 10 mai 2009

N-am vrut sa zambesc....stiu doar ca s-a intamplat....zacea in mine o raza de soare care a vrut sa iasa afara...si nu m-a costat nimic...doar am incordat niste muschi si am arata tuturor ce zace in mine.....ce ascunde corpul asta urat si care nu semnifica nimic....sufletul tau vorbeste prin zambete....sau prin tristetea ochilor tai....nu prin cuvinte....cuvintele nu inseamna nimic...sunt doar niste sunete scoase atunci cand nu simtit nimic....un zambet nu costa nimic...de cate ori trebuie sa auzi asta ca sa intelegi ca asa e?...............am atins fundul sacului si cuvintele sunt greu de gasit cand nu ai unde cauta .....asa ca aici e capatul drumului pentru mine azi....noapte buna.....si cam atat

1 comentarii:

Anonymous,  marți, mai 12, 2009 12:35:00 a.m.  

Viata este o lupta! Da....stiu, vei spune ca este un cliseu,dar....viata este o lupta. Uneori,chiar daca un zambet nu costa nimic,este atat de pretios.Stii de ce? Pentru ca este posibil ca cel care il ofera sa faca ultimele eforturi pentru acel zambet,inainte de a-si da ultima suflare.
Nu trebuie sa aud asta de multe ori ca sa inteleg...o stiu....Dar nu inteleg de ce corpul trebuie sa fie urat? Noi ar trebuie, fiecare dintre noi sa fim mandri de ceea ce ne ofera natura,prin ceea ce suntem ,ce reprezentam. Asadar, eu sunt mandra de ceea ce sunt ....zambesc,chiar si cand am lacrimi in ochi,ma intreb uneori de unde puterea asta...dar,tot eu gasesc raspuns, ca si tine-din mine- de acolo vine puterea.
Da,ziceam ca nu trebuie sa repeti de multe ori sa inteleg ca un zambet nu costa nimic....dar poate ca este nevoie sa auzim de la atcineva asta sa fim convinsi ca asa este.
Toata auireala mea, este posibil sa nu aiba nici un inteles sau....poate ca are..;)...cine stie..Un zambet nu cost nimic! Asta o sa ma urmareasca ,peste tot......

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP