CINE O CUNOASTE PE LENUTA?

duminică, 10 mai 2009


Lenuta este simpla ...din provincie....este curioasa...este frumoasa....ii place sa manance....sa doarma.....sa se joace...sa alerge si sa se invarta ca un titirez.Lenuta iubeste barbatii...si ii iubeste frumos si isi arata dragostea in fiecare zi....am cunoscut-o pe Lenuta intr-o dimineata ....intamplator....si ne-am placut din prima clipa...si de atunci ne vedem in fiecare zi...sincer nu imi mai imaginez o dimineata fara sa o vad pe ea....sa ma simta si sa sara in bratele mele...sa ma linga si sa-mi spuna in felul ei ca se bucura nespus ca ma vede....Lenuta nu are fite....nu e temperamentala...nu are toane...si stie sa se faca placuta...are felul ei de a te atrage.....mai ales cand te priveste in ochi...cu ochii ei cei mici....nu poti sa-i rezisti....am stat o zi fara ea si mi-a fost dor....si abia astept sa o vad iar maine....este Lenuta mea....si imi place.....cine o mai cunoaste pe Lenuta?...daca nu ar trebui...Lenuta te face sa zambesti cand esti trist....Lenuta te face sa uiti cand gandurile negre nu-ti dau pace....Lenuta te face sa visezi si sa crezi ca mai exista si lucruri frumoase pe lumea asta ...lucruri inca bedescoperite dar de care te poti impiedica la fiecare pas in fiecare clipa....Lenuta este lumina....este pace.....este fericire.....este tot ceea ce este bun...reprezinta puritatea...pentru ca in sufletul ei mic Lenuta nu poate sa fie rea....Lenuta nu e meschina si nu poarta ura....Lenuta ofera totul si in schimb nu vrea decat atentie....nu asta vrem toti?Lenuta este simbolul unei lumi perfecte...o lume in care raul nu exista....o lume fara rautate si fara regretul de care ne impiedicam noi....Lenuta traieste fiecare zi din amintirea zilei precedente....nu stiu ce gandeste dar simplul fapt ca o vad fericita in fiecare dimineata ma face sa ma gandesc ca se bucura de viata.....de cand o cunosc n-am vazut-o mohorata....zambeste...si imi aduce si mie o stare de bine...ma bucur ca exista..fara Lenuta sunt sigur ca viata mea ar fi fost mai seaca....si revin....o cunosti pe Lenuta?Dupa cate ai auzit n-ai vrea sa existe o Lenuta si in viata ta?Nu-i asa ca sunt norocos?Cine este Lenuta?Lenuta este alinare....este mult mai mult decat as putea eu vreodata sa spun...pentru ca Lenuta te face sa simti....Lenuta este un copil....nevinovat traind intr-o lume inconjurata de rau la orice pas....si cred ca merita o sansa....si daca altcineva nu-i dadea ii dau eu....si daca viata n-o sa fie de acord cu asta ...atunci viata nu e decat o infumurata plina de toane....Lenuta merita sa traiasca pentru ca aduce fericire....si e cu mult peste ce aduc in viata unii dintre noi....exista ei n-a fost niciodata fara rost....a ta a fost?ti-ai pus vreodata intrebarea?......cine este Lenuta?......ea este Lenuta......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP