SA-L JUDEC PE DUMNEZEU

miercuri, 13 mai 2009


Eu nu sunt un mare fan al lui Dumnezeu...nu neg ca poate relatia dintre noi s-a racit si din cauza mea....dar nici el nu a cedat deloc.Am incercat sa-l inteleg...sa-i inteleg motivele ce stau in spatele actiunilor lui....si n-am inteles.Dumnezeu este plin de toane.....iar noi ii suntem copie fidela....cum as fi putut eu sa cedez cand eram copia fidela a Lui.A fost greu sa accep primul compromis dar dupa acela mi-am jurat ca n-am s-o mai fac...si am ajuns aici....Dumnezeu greseste.....greseste cand face lucruri de care nici macar eu in magnifica mea insolenta n-as fi mandru.I-am cerut odata motive si m-a pedepsit....a crezut ca ma va invata minte ....pentru o clipa era gata sa ma convinga.....dar lucrurile s-au schimbat.Dumnezeu asta e doar un mos senil lipsit de sentimente care se joaca cu destine asa cum jucam noi ruleta.....si pentru care nimic nu este prea mult.Cine crede ca imi pasa ce gandeste despre subiectul asta sa nu mai continue sa citeasca.....cand Dumnezeu ia mai mult decat da se numeste ghinion....cand da mai mult decat ia se numeste noroc.....dar cum ar fi sa nu ia si sa nu dea deloc?cum ar fi sa nu se mai bage el atat in viata noastra?cum ar fi sa ne dea dreptul de a ne trai viata care pana la urma este a noastra ,bun castigat in urma nasterii noastre rod al dragostei parintilor nostrii....sau nu....dar e alegerea lor....Viata nu reprezinta decat un sir de alegeri bune sau mai putin bune in care cuvantul predominant si obsesiv este "daca".....si dupa ce ca ne straduim sa intelegem un mod de a trai viata mai bine....apare el.....El.....divinul si unicul Dumnezeu...justitia divina.....foarte asemanatoare justitiei noastre...strambe si plina de defecte....mi se pare mie ca asemeni vietii noastre si viata divinitatii se degradeaza.....Cum poate in fata unui om care implora.....sa stea asa semet si sa faca totul dupa bunul sau plac?cum poate sa se fereasca de atata furtuna de lacrimi si de atatea tanguieli fierbinti sa uite ca ar trebui sa ne protejeze?M-am saturat asemenea altora sa sper ca va veni ziua in care isi va reveni si va gasi o logica a gandirii sale sa ne-o arate si noua....i-am dat o sansa si apoi alta si apoi alta......el nu prea mi-a dat mie niciuna sau daca mi-a dat-o nu mi-a dat si ochi sa o vad......orbecaiesc prin intunericul constiintei mele si nu vad lumina lui despre care se vorbeste atata in scrierile cele vechi....Dumnezeu e un copil rasfatat....si o stie prea bine....altfel de ce ar fugi de raspundere?.....si daca o sa-l vezi vreodata spunei ca m-a mai pierdut inca o data......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP