IN SEARA ASTA

joi, 21 mai 2009

In seara asta o sa dormi bine....ai cuvantul meu.
De unde sti?
Pai daca ti-am promis..
Aseara n-am dormit mai deloc,nu stiu ce a fost cu mine.
Nu-ti promisesem eu...dar acum este bine...te-am asigurat,in seara asta o sa dormi....
Esti sigura?
Da...nu mai fi asa neincrezator...daca ti-am spus ca in seara asta va fi bine va fi.
Te cred,te cred...doar ca ...aseara n-am dormit deloc si imi vine greu sa cred ca astazi va fi altfel
Cand ai dormit ultima data bine?
Nu-mi mai amintesc..
Uite in seara asta cand vei simti ca te ia somnul sa te gandesti la mine...sa sti ca ajuta
Serios?daca ma voi gandi la tine voi adormi mai usor?
Ai incercat vreodata?
Nu...nu pana acum...dar nu m-am gandit niciodata ca daca ma voi gandi la tine imi va fi asa bine
Eu m-am gandit la tine o data si a mers
Serios?chiar a mers?
Da ...numai gandul ca existi m-a linistit....imagineaza-ti ca daca erai in preajma mea...cum sentimentul asta s-ar fi amplificat de o mie de ori.....
Asa puternic ai fi simtit?
Da
Imi place gandul asta....e asa bine si cald....
Atunci hai sa simtitm amandoi ...acelasi gand....aceiasi pasi.....
Hai
Hai ia-ma de mana....nu-ti fie teama.....o sa fie bine
Serios?
Cat de serios se poate......
si undeva departe pasii lor se pierdeau pe caldaram...
Dar fara serios tu nu poti?
Pot..........serios ca pot

3 comentarii:

georgi,  joi, mai 21, 2009 10:36:00 p.m.  

Azi e o seara fericita pentru mine.....Nu mai dorm singura.....sunt cu tine.....Puterea gandului este uriasa si,cine stie,indeplineste multe dorinte...Mai exista puterea cuvatului scris..Povestea asta, doar pentru ca e scrisa ,poate deveni realitate. Doamne ajuta! Somn usor.Eu sunt mereu aici, trebuie doar sa imi strigi numele.;)

Nikol vineri, mai 22, 2009 9:57:00 a.m.  

Eu nu pot sa adorm daca ma gandesc.....la cineva!Serios!

Anonymous,  vineri, mai 22, 2009 7:55:00 p.m.  

serios :) chiar merge!!!

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP