FARA TITLU

marți, 5 mai 2009


Iti spui durerile in lacrimi scurse din izvoare secate....o pereche de ochi spalaciti si palizi..lipsiti de viata de o culoare anosta isi spun povestea printre sughituri si tremur necontrolat....Pleoape innegrite de nopti nedormite se arunca peste ochii cei stinsi si ii inchid in stransoare de moarte .....trage aer in piept si urla la lume ca n-are la cine sa planga...sa-si spuna durerea e un pacat de moarte .....asa ca tace si in tacerea aceea surda doar bazaitul unui bondar dement fugareste linistea....de ce ai plecat?de ce ai spus adio fericirii?cand trecutul ti-a fost plin de ea....vrei un raspuns si-l ceri cui?mie?ai aruncat cheia si vrei sa te intorci si nu sti drumul spre casa.....atunci urla la luna ,urla la soare...si spera sa te primeasca ei....in inima lui e rece si negru si sta sa cada fereastra....si usa din dos scartaie tare si pe pereti mucegaiul transpira cu roua si pe jos pamantul se crapa si tu intr-un colt te topesti de durere....cine te asculta....nevasta?Mi-a plans si mie inima cand s-a dus copilul nostru ,ma taiat adanc si mi-a scos fericirea din casa si mie....si daca nu arat nu este pentru ca nu simt ce simti si tu....o fac pentru ca tu nu mai simti nimic....esti rece ,de gheata si stau langa tine si simt cum imi respiri in ceafa....e rece ca tine si uneori ma simt cu tine in pat ca in groapa si atunci sar de nebun si alerg pe dealuri si ma uit la luna si intreb unde s-a dus caldura sufleteasca?De cand a murit ma vezi negru..plin de mizerii si ceata e deasa si ochii nu-i vad sub voalul cel negru si nu stiu de plangi ori de dormi somnul de moarte pe care vad ca il imbratisezi cu atat naduf .....m-am saturat de viata asta ....m-am saturat sa nu-mi mai recunosc nevasta....m-am saturat sa aud cum urla durerea din noi ....m-am saturat sa nu mai inteleg limba in care imi vorbesti....durerea te-a schimbat...mai tare ca pe mine....a fost fiul tau dar si al meu....l-am iubit cum l-ai iubit si tu si l-am crescut alaturi de tine....cu ce drept ai luat tu tooata durerea si cu ce drept ai ales sa ma lasi pe afara.....vreau sa umblam ca doi nebuni...alaturi sa ne plangem in fata.....sa strangem la piept amandoi amintirea...copilul ce ne-a fost luat din casa......de soarta.....a fost vina mea sau a ta....a fost a amandorura...nu conteaza....nu cautam vinovati dupa moarte.....nu stiu de mai vreau sa traiesc si spre tine vin azi si stau drept si intreb.....vrei sa traim amandoi asa si sa nu ne cunoastem?astept un raspuns....iti dau doua zile...atat mai astept.....regret.....asta-i viata

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP