NUME

duminică, 24 mai 2009

Am uitat un nume...era cineva important?sau poate nu?...am uitat...am uitat pentru ca am vrut sau pentru ca pur si simplu nu pot controla asta?am uitat un nume,am uitat un om, de ce?el exista nu?probabil ca da...atunci eu de ce l-am uitat?am facut bine?de ce nu m-am straduit mai tare sa il tin minte...e numele unui om....oare el imi cunoaste numele?si daca il cunoaste oare l-a uitat si el ca si mine?omule cum te cheama?omule cum ma cheama?cine esti?cine sunt?cine suntem?ce ne vom face fara nume?existi fara nume?existi fara oamenii care iti stiu numele?poti exista intr-o lume in care nu existi?fara nume....si avea un nume frumos si usor de retinut...iar eu am uitat...rusine mie...de ce am uitat un nume?de ce n-am uitat doua sau trei sau pe toate...de ce doar un nume?de ce doar pe acela?de ce?pentru ca nu era important?oare un om este important dupa nume?poate fiindca nu aveam nevoie de el?dar ce-am avut cu numele lui...trebuia sa-l tin minte...aveam un nume in buzunarul de la geaca....si l-am pierdut...nu il aveam scris...nu il aveam imprimat....nu era o foaie de hartie mazgalita...era batut pe sufletul meu pentru ca m-a durut cand l-am pierdut...cand l-am uitat si acum ma doare si mai tare pentru ca nu-mi pot aminti numele acela....era doar un nume si eu n-am putut sa-l tin minte....daca o sa ma intalnesc cu acel cineva pe strada si o sa vreau sa-i vorbesc?eu nu-i stiu numele?ce o sa fac?o sa fug?o sa ma feresc?oare va sti de ce?oare ce va crede despre mine?era un nume care nu trebuia uitat...asa cum nici numele meu nu e uitat....era un nume....nume....nume......n...u....m......e.....

1 comentarii:

georgi,  duminică, mai 24, 2009 10:18:00 p.m.  

Hmmmm......Ai uitat un nume....:(....un om, o personalitate, un suflet.Pacat.Poate e chiar acel nume care iti spunea ca poti sa il chemi de cate ori ai nevoie sau poate ca nu?!.
Uneori, tristetea nu ajuta, asa ca cheer up si mergi mai departe. Cand intr-adevar o sa ai nevoie de acel nume, ti-l vei aminti. O sa te intalnesti cu acea persoana si o sa stii imediat cum o cheama....Ai putea avea curajul sa ma crezi?....Pupici....Mereu, acelasi nume......;)

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP