OCHII NU MINT NICIODATA

vineri, 29 mai 2009


Eram un copil intr-o pata de catifea rosie,eram o scoica pe fundul unei mari.Eram lumina din ochii lui si eram reflectarea pe care o admirai pana la epuizare.Imi curgeau fire de par blonde pe frunte si priveam cu ochii incretiti la soare...ii zambeam ca un copil si il priveam ca un copil....eram o pata de culoare pe o cola ade hartie alba,eram un nor alb pe un cer albastru,era o buturuga intr-o mare de verde.....eram un copil....eram un pufulete de ceara care se topea sub caldura palmelor mamei mele care ma strangea la piept si imi soptea fericirea pe urechea pe care ascultam lumea....si eu taceam si zambeam ca un copil....eram un copil sau nu nu-mi pasa pentru ca traiam ca un copil si nu pierdeam niciodata ocazia sa ma simt copil....simtem cearsaful moala si rece sub mine si simteam furnicaturi in talpa....imi priveam degetele in comparatie cu palma cea mare si groasa a bunicului si radeam....radeam ca un copil,traiam momentele ca un copil....razuiam cu unghia coaja copacului din gradina si muscam dintr-o frunza de dud in timp ce ma minunam de viteza unui melc....si nu puteam tine pasul cu el si scrijeleam cu genunchii mei santuri adanci in pamantul negru ca cenusa si eram copil......visam ca un copil.....ma ascundeam sub masa din bucatarie si de sub fata de masa incercam sa ghicesc pasii care ma urmereau si gaseam ca lumina este mult mai frumoasa din intuneric decat este din mijlocul ei si eram copil,nu stiam nimic.....traiam ca un copil....masuram zambetul parintilor mei in degete si ascundeam zambetul dupa palma mea ca sa-l regasesc apoi tot acolo mai mare decat il lasasem si imposibil de acoperit cu mainile amandoua...eram copil......muscam din mar ca un copil......acum ma uit la copii si vad copii...nu incerc sa fiu un copil dar copilul ma depaseste in incercarea mea de a fi ca el....si aud raset de copil si vad zambet de copil,traiesc ca un copil dar nu ma simt copil....in ochii tai copile fericirea nu se masoara in vorbe,timpul nu se masoara in ore....si dragostea este nemarginita....ma innec in ochii tai copile si ma sufoc de atat puritate...dar ma simt atat de bine.....ochii nu mint niciodata copilul traieste acolo....il vezi?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP