CAND NECAZURILE SE TIN LANT

joi, 14 mai 2009

Cand toate vin de-a valma....si nu le mai poti face fata si te simti invins....cauti cu disperare pe cineva sa-ti fie alaturi....uneori gasesti.....alteori nu.....atunci cand esti singur esti cu adevarat invins si orice ar spune oricine.....nimeni nu poate invinge de unul singur.....un om nu e facut sa lupte singur cu necazurile....nu avem in noi atata energie cate necazuri pot aparea in viata.....Cand te simti depasit de situatie....atat de mult incat ajungi la o limita a ta...in care pur si simplu nu-ti mai pasa...de tine si de ceilalti....atunci cand dispare instinctul de autoconservare,atunci cand te lasi prada deznadezjdii....atunci simti cu adevarat ca ai nevoie de cineva.......doar sentimentul ca vorbele tale nu se intorc ca un ecou .....doar faptul ca auzi respiratia cuiva......te face sa simti ca traiesti....ca inca nu s-a terminat.....trecem in viata peste esecuri,trecem peste boli,trecem peste insuccese....trecem peste moarte.......dar toate au o limita......care e limita omului in fata necazurilor?cat poate suporta un om?unde este limita peste care daca se trece acel om renunta la bunul lui cel mai de pret viata?....si atunci stai si te intrebi.....daca viata este frumoasa,daca viata este scumpa......daca viata este tot ce avem....cum de o suportam asa cum de fapt este.....scurta,saraca si plina de urat....spalata cu lacrimi si udata cu suferinta......nu m-am nascut sa-mi plang amarul si n-am sa traiesc uitand ce inseamna fericirea....dar uneori prea mult e prea mult.....nu vorbesc pentru mine....nu vorbeswc despre mine....nu vorbesc despre dureri sau necazuri care ma sufoca....vorbesc despre viata ta...si a ta....si a ta...si a lor.....pana cand va mai fi optimism?pana cand va mai fi speranta?....cand necazurile se tin lant.....nimic nu e sigur.....dar nu renunta.....ma ai pe mine nu?si doar eu sunt omul care i-a spus lui dumnezeu ca e prost nu?trebuie sa insemne si asta ceva....hai sa ne cautam norocul....pentru ca eu mi-am fugarit ghinionul intr-un lan de secara intr-o luna de mai.....si l-am alergat pana am obosit.....si m-am oprit si am zis gata.....fa si tu la fel.....alearga-ti ghinionul pana o sa ramai fara suflare....alearga-l pana o sa ramana o dara de praf in urma lui si n-ai sa-l mai vezi....opreste-te...ia o gura mare de aer si intoarce-te .....in urma ta e norocul....te alearga pe tine....asteapta-l...imbratiseaza-l si nu-i mai da drumul....in vise era mai usor....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP