PAREREA MEA

luni, 1 iunie 2009

Parerea mea este ca nu aveti dreptate....parerea mea este ca va inselati....nu trebuie sa judeci un om doar pentru ce spune,trebuie sa-l judeci si pentru caracterul lui.Unii oameni nu-si merita faima,unii oameni nu-si merita respectul sau unii oameni nu-si merita aprecierea.In fiecare din noi intr-un punct al vietii noastre se poate naste un semidoct(om cu putine cunostiinte dar care se crede cult)pentru simplul fapt ca ne este la-ndemana .Dar vorbele nu sunt totul...vorbele inflacareaza sufletul...dar nu aprind neaparat si mintea...am ascultat opinii,am respectat opinii,am apreciat opinii...dar nu pot fi si de acord cu anumite opinii...nu ma las convins...nu cedez in fata opiniilor asa cum nu cedeaza nici opiniile in fata mea....as avea multe de spus dar prea multe cuvinte nu schimba nimic....daca te fac sa visezi frumos asta nu inseamna ca si viata ta va deveni frumoasa...e doar o fantezie....

1 comentarii:

Georgi,  luni, iunie 01, 2009 10:50:00 a.m.  

Ciudat sau nu, conversatia asta a existat ...aseara....vorbeam, despre increderea totala in persoana iubita, dar cum poti sa ai incredere deplina in persoana mult iubita ,doar prin vorbe? Si am ajuns la concluzia ca vorbele trebuiesc insotite de fapte , de dovezi si mai ales de un comportament si un caracter puternice. Sinceritatea si dragostea pura , pot fi dovezi suficient de bune pentru a-ti dovedi autenticitatea vorbelor? De ce vorbele fug in zbor si raman doar franturi? De ce cand cineva face "ceva", este amintit peste ani cu acel "ceva"? Raspunsul: DOVADA.Este palpabila. Vorbele ........

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP