Leapşa mea de la Yoyo

duminică, 5 iulie 2009

Cum dezbraci un om de secrete? Îi dai o leapşă... Să vedem, ce-aş fi fost eu...

o lună: în care n-aş dormi nicio noapte şi aş sta sub clar de lună... august;
o zi a săptămânii: ziua în care mă simt cel mai bine şi visez cel mai mult... miercuri;
o parte a zilei: noaptea când niciodată cuvintele nu par să se mai oprescă şi când te lupţi cu oboseala cu zâmbetul pe buze;
o direcţie: înainte, apoi la stânga, pe urmă la dreapta, pe urma iar dreapta, pe urma iar la dreapta şi pe urmă iar la tine :)
o virtute: încăpăţânarea;
o personalitate istorică: Napoleon - aş vrea să pot să am răspunsuri la toate;
o planetă: pământ... îmi place verde;
un film: The Notebook.... mi-am văzut visul în filmul ăla, aştept să se întample;
un lichid: picături reci de ploaie care se lovesc de mine într-o zi călduroasă de vară şi care mă fac să simt că trăiesc;
o piatră: un cub de sare care se topeşte în mâna mea;
un tip de vreme: o ploaie torenţială în care să mă topesc;
un instrument muzical: chitara cu care să te fac să visezi;
o emoţie: o lacrimă care te eliberează;
un element: apă. apă. apă. apă;
un cântec: Brian McKnight - Home... când nimic nu mai are sens, când nimic nu mă mai face să uit, cântecul ăsta reuşeşte;
o carte: Decameronul... Boccacio... trebuie să o termin, e unul din lucrurile pe care vreau să le fac în viaţă;
un personaj de ficţiune: Gâga... cine ştie, ştie :P
un oraş: Sighişoara, nu l-am văzut niciodată, am vorbit despre el...
o aromă: parfumul unei scrisori;
o culoare: verde;
un material: mătase;
un cuvânt: iubeşte-mă;
o parte a corpului: ochii;
o expresie a feţei: un zâmbet;
personaj de desene animate: Samurai Jack;
formă geometrică: un cub;
un număr: 4;
un mijloc de transport: o bicicletă;
o haină: o cămaşă albă cu nasturii deschişi;

Mai departe vreau trei persoane care să facă la fel, vreau să-mi lase comentariu la blog şi promisiunea că vor face la fel, nu îi numesc eu... is a freedom of choice.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP