Albastru

marți, 4 august 2009

- Te iubesc. Te iubesc. Te iubesc. Te iubesc. Te iubesc. Te iubesc. Te iubesc. Te iubesc.
- Da? De câte ori?
- De câte ori e nevoie.
- O dată?
- Prea puţin.
- De două ori?
- Prea sec.
- De trei ori?
- Nu e de mine.
- De patru ori?
- Am mai iubit aşa.
- De cinci ori?
- E păcat.
- De şase ori?
- Tremur când aud şase.
- De şapte ori?
- Nu e deloc ce mi-am dorit.
- De opt ori?
- Nu. Nu. Nu. Nu.
- Atunci?
- Te iubesc albastru.
- Albastru?
- Da. Te iubesc albastru.
- Ca cerul?
- Ca cerul…
- Ca marea?
- Ca marea…
- Ca ochii?
- Ca ochii…
- De ce?
- Pentru că albastru e cea mai mare iubire.
- Şi iubirea verde?
- Iubirea verde este o iubire rece.
- Şi iubirea maro?
- Iubirea maro este închisă la culoare.
- Cum mă iubeşti?
- Te iubesc albastru.
- Ca marea?
- Ca mine.
- Ca cerul?
- Ca noi.
- Cine eşti?
- Sunt visul tău albastru, înconjurat de cerul meu albastru, reflecţia ochilor noştri albaştri.

2 comentarii:

Scorţişoară miercuri, august 05, 2009 3:30:00 p.m.  

- Eşti visul meu albastru, înconjurat de cerul tău albastru, reflecţia ochilor noştri albaştri. Te iubesc albastru. :)

Fata cu eşarfă verde vineri, august 14, 2009 3:53:00 p.m.  

Te iubesc albastru...:)
Îmi place ce şi cum scrii.

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP