Minciuna

sâmbătă, 1 august 2009

Spune-mi cine nu minte? Arată-mi-l şi spune-mi că nu minte. Cine nu minte? Cine poate să spună că niciodată în viaţă nu a spus nici măcar o minciună nevinovată?
Mincinuna e minciună, mare, mică, voită sau mai puţin voită. De ce minţim? Există vreo scuză să minţi? Este minciuna o boală? Cine ştie răspunsurile? Cineva? Eu cred că toţi minţim, eu cred că minciuna este parte a caracterului uman, iar atunci când nu minţi este cuvântul pe care îl spune voinţa omului. Minciuna poate fi considerată o boală? Poate că da, atunci când devine un stil de viaţa, o viaţă trăită în minciună , dusă la extrem până în momentul în care pierzi contactul cu realitatea şi uiţi care este adevărul sau dacă mai există. Minţim să protejăm sau să ne protejăm? Să minţi pentru binele cuiva... A minţi poate naşte un bine?
De ce regreţi după ce minţi şi nu ai nicio urmă de regret atunci când minţi? De ce minciuna doare? De ce nu gâdilă? Sau de ce nu înţeapă? De ce are un gust amar şi nu e dulce? De ce urâm să fim minţiti, dar minţim?
De ce? De ce minţim? Ai încercat vreodată să numeri minciunile pe care le torni în fiecare zi? Ai încercat vreodată să spui adevărul în locul unei minciuni? ...asta înseamnă asumarea responsabilităţii, înfruntarea consecinţelor. Înseamnă curaj, determinare, voinţă. Înseamnă consecvenţă . Nu spune nu minciunii, dar îmbrăţişează adevarul... Dă-i o şansă, alege calea izbăvitoare... Adevărul aduce linişte, minciuna înseamnă povară.

ay67qa8u (Asta este Gâga. Avea şi ea ceva de spus.)

Am învăţat pe pielea mea că minciuna dă dureri de cap care nu se tratează decât cu porţii mari şi sănătoase de adevăr. Acum nu că mă dau eu doctor, nu dau sfaturi, fiecare la vremea lui va fi propriul lui doctor, îşi va găsi singur leacul, atunci când va realiza că adevărul este singura alternativa...
Minciuna nu e rezolvare, minciuna este doar sursă de probleme... Prefer adevărul crud şi dureros... Are un gust mai bun şi dă dependenţă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP