P..... ea un p..ic

vineri, 7 august 2009

Am plâns. Am plâns ca un copil, dar a fost bine. Aveam nevoie de minutele alea ca de aer. Am evadat. Am fost liber preţ de un pumn de minute care au părut o eternitate, dar a fost bine. Am renăscut şi am simţit cum energii noi mă cuprind şi cum cresc în mine. Niciodată să nu-ţi fie ruşine să plângi, niciodată să nu ţii închise în tine sentimente de tristeţe pentru că ele se vor transforma în ură, ura în durere şi durerea nu ţi-o poate alina nimeni. Când afli pe pielea ta ce înseamnă lacrimile rămâi uimit. Nu e aşa cum ţi s-a spus. Lacrimile ustură, lacrimile taie în pielea obrazului văi adânci prin care se scurg, ca nişte râuri furioase, valuri,valuri, lacrimile izvorâte din tristeţea ochilor. De unde izvorăsc lacrimile? Lacrimile izvorăsc din durerea sufletului atins de tristeţea gândurilor. Lacrimile izvorăsc din amintiri şi din speranţe. Lacrimile izvorăsc din secrete nespuse şi gânduri neîmpărtăşite. Lacrimile izvorăsc din dragoste, din lipsa ei, din prezenţa ei imensă şi presiunea pe care o are asupra psihicului. Lacrimile sunt terapia sufletului, sunt modul în care tu faci faţă tuturor lucrurilor care ţi se întâmplă.

A plâns odată un pitic. L-am văzut într-o oglindă pătată de vreme, dar l-am văzut clar. Ţi se rupe inima când îl vezi, când îi vezi lacrimile şiroind pe obrajii rumeni, când îi vezi ochii roşii, când îi vezi buzele tremurând haotic... Ţi se rupe inima... Dar şi piticul e om, şi piticul simte,şi piticul suferă, şi piticul cedează. M-am uitat din nou la pitic, se liniştise. Privea în gol şi se gândea, căuta răspunsuri. M-am uitat din nou la pitic, zâmbea. Era fericit, simţea dragostea cum se aruncă asupra lui, simţea cum îl cuprinde o căldură mare. A plâns un pitic şi a fost bine, aşa mi-a spus el. Nu vrea să mai plângă, dar e bine că a făcut-o atunci, pe bucăţica aia de rouă, singur, înconjurat de dragoste. Piticul respira din nou, aer curat, vede bine, simte bine, piticul trăieşte şi nu renunţă, la nimic... niciodată.

2 comentarii:

iuliana vineri, august 07, 2009 10:54:00 p.m.  

si eu sunt pitica si am plans, dar nu mi-e bine

purple_rose sâmbătă, august 08, 2009 4:12:00 p.m.  

oricine are nevoie de astfel de momente, sa-si descarce sufletul . Uneori, si eu plang, fara motiv. Pur si simplu asa imi vine, sa plang. Plang si imi trece :D . Dupa aceea ma simt foarte bine :D
* dragutz blogul ;) imi place cum scrii .Bravos! Bafta pe mai departe ;)

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP