Încă o şansă

sâmbătă, 1 august 2009

De multe ori speri să mai primeşti o şansă şi strigi şi urli ca un nebun ce-şi caută dreptatea, baţi la uşile ferecate ale sufletului, stingher şi plin de remuşcări... Mai vreau încă o şansă şi de mi-o vei da o sa fie mai bine... Aceeaşi placă de patefon zgâriată şi plină de praf, aceeaşi bandă de magnetofon care sare la fiecare urmă de deget. De ce încă o şansă? A fost „încă” data trecută, acum cum o poţi numi? Şi speri şi spui rugăciuni şi te rogi ca cineva, acolo sus, să te audă şi să schimbe ceva, să facă să fie bine, să facă să fie ca la început...
De ce ai ajuns aici, străine? De ce eşti aşa departe de casă? Unde ţi-e drumul? Unde ţi-e urma? De câte ori în viaţă ţi se mai dă o şansă? De ce? Pentru că ai avut-o şi n-ai ştiut ce să faci cu ea? Pentru că soarta ţi-a fost potrivnică şi n-ai putut să profiţi? Mai dă-mi o şansă, Viaţă, mai dă-mi încă una şi promit că va fi ultima pe care ţi-o voi mai cere. Crede-mă... Ascultă-mă... Şi iartă-mă... Nu te juca cu speranţa unui om disperat. E singura rază de soare într-o mare de întuneric.
Satură-te de greşeală şi nu vei mai avea nevoie de încă o şansă. Niciodată nu va mai fi la fel după o şansă. Încrederi dărâmate, vise năruite, speranţe chinuite cu vorbe... tristeţe, amăgire şi un nor de vină ce apasă peste sentimente.
De ce ierţi? Ca să fii iertat? Îţi cumperi iertarea cu iertare sau pur şi simplu o faci pentru că aşa e natura ta umană? Încă o şansă, te rog. Încă o şansă... Va fi ultima. O ştii şi tu, o ştie oricine. Încă o şansă... şi s-a dus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP