Gândul vorbea cu voce tare

joi, 13 august 2009

- Unde ţi-e speranţa?
- E acolo.
- O mai ai?
- O am, dar s-a ascuns de gândurile rele ce îi dau târcoale.
- Ai vrut vreodată să renunţi?
- Niciodată, nici măcar n-am gândit-o.
- Dar ai zis-o.
- Ştiu.
- Ţi-a părut rău?
- Nu, pentru că vorbele alea nu avea nicio valoare, nu reprezentau voinţa mea, erau născute din nimic.
- O să renunţi vreodată?
- Doar mort.
- Sigur?
- Sigur.
- De ce?
- Pentru că iubesc.
- Ce iubeşti?
- Iubesc sentimentul de bine, iubesc fluturaşii din mine şi iubesc căldura pe care o primesc.
- Iubeşte şi nu renunţa niciodată.
- Nu o voi face.
- Sigur?
- Îţi jur că nu.
- Eşti un om bun, du-te la somn.
- Noapte bună, Gândule.
- Noapte bună, Omule.

1 comentarii:

Georgi,  vineri, august 14, 2009 4:48:00 p.m.  

Si eu ma gasesc adesea cu gandul ca-mi raspunde si de fiecare data imi pun aceeasi intrebare:"Oare imi raspunde pentru ca nu este nimeni altcineva sa faca asta?"
Am o multime de sperante, de ganduri, de vise, dar....cine nu are? Dupa cum cred ca am mai spus-o...sunt o lasha.....uneori....doar uneori....pentru ca nu fac nimic in privinta asta...Iubesc,nu renunt,dar unde este dragostea?....sunt un om bun,dar unde se duce toata bunatatea mea? Astept "sometimes" ca cineva sa ridice povara de pe umerii mei, este prea grea, sa imi indeplineasca 2-3 vise si pe urma sa imi spuna:"de aici poti continua ....fara griji". Nu m-am nascut filosoafa sau invatata ,nu sunt importanta....in univers sunt doar un atom...dar ,exista persoane in jurul meu pentru care insemn tot universul. Vreau sa iubesc, sa fiu iubita, sa ma las purtata de valul acela atat de placut..de "fluturasii"care imi descopera lumi nebanuite...dar ...lasha....nu dau curs abandonarii firii.
Stii de ce??....
De TEAMAAAAAA
De teama de "prea bine", "prea frumos sa fie real", "nu am eu bafta asta".....si as putea continua la nesfarsit...
Am frustrari...am reusite.....am...am...am...
Am o furie groaznica, pentru ca sunt prea lasha...........
Vreauuuuuuu...strig ca vreau.....stiu ca vreau...dar....cine imi da? cine imi face? cine imi spune?.....
Curioasa fiinta mai sunt, nu-i asa?...

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP