Te iubesc

duminică, 2 august 2009

Te iubesc.
O spun şi-o spun la lună,
o spun la vântul cel turbat...
Văd chipul tău în lume împrăştiat,
văd chipul tău şi mai curat.

Te iubesc.
O strig şi strig în gura mare,
nu simt acum, dar simt c-am mai simţit...
Iubirea dintre noi este prea mare,
poveste fără de sfârşit.

Te iubesc.
Ţi-am spus, n-o spun întâia oară,
m-am săturat de chipul tău mirat...
Şi toate clipele de bine şi durere,
de dragul tău, pe toate le-am uitat.

Te iubesc.
Zbor zi lumină către soare,
mănânc , din aer rup ca un nebun...
Când spun că te iubesc cu disperare,
tu taci. Taci şi îţi vezi de drum.

2 comentarii:

eu,  luni, august 03, 2009 6:18:00 p.m.  

i will never disappear...
forever, i'll be here.

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP