S-a dus vara, dar nu şi din sufletul meu...

luni, 31 august 2009

De trei zile încoace... nu, nu gura nu-mi mai tace, aşa erau poate versurile. De trei zile încoace citesc mult, pe net, peste tot, cum că s-a dus vara. Unde? Unde a dispărut domn`e vara? Pentru simplul fapt că afară plouă sau e frig, că natura se schimbă, pentru asta înseamnă că nu mai e vară?

Îmi aduc aminte, copil fiind, cum ieşeam afară iarnă, descult , îmbrăcat doar într-un maieu şi în chiloţi şi cum mă aruncam ca nebunul în zăpadă… Şi ce zăpezi erau atunci... Atunci pentru mine era vară, atunci pentru mine era soare, era vară în sufletul meu. Vara din sufletul tău nu are limite calendaristice şi nici nu se împiedică de o ploaie. Vara nu s-a terminat, vară este şi acum, va fi şi mâine, va fi atâta timp cât o vrem noi.

Poate o să simt din nou vară şi o să mă arunc gol de data asta în zăpada. Vreau să simt vara până în măduva oaselor, ca să nu mai pun la socoteală şi amintirile verii ce tocmai „a trecut”, după spusele unora. S-a dus vara? Chiar te-ai trezit în dimineaţa asta şi gata? Ai şters tot? Ce vrei să spui că acum la tine e toamnă? Şi la mine vară? Hmm...

Mai gândeşte-te o dată. Chiar vrei să fie aşa brusc toamnă? Nu vrei să mai tragem de timp? Să ne pierdem încă în amintirile valurilor care ne loveau în faţă... Să ne aducem aminte de gurile alea mari de apă de mare care îţi lăsau gustul ăla amar în gură... Să ne aducem aminte de pielea roşie ca racul care te ustura de fiecare dată când păşeai în soare...

Eu nu vreau să renunţ la asta. Nu acum. E prea devreme. E vară în sufletul meu, a fost şi va fi întotdeauna. Mai ploua din când în când, nu neg, dar tot ploi de vară se numesc. Vin şi trec şi de fiecare dată mă regăsesc într-o mare de soare, în vara mea, vara sufletului meu.

O zi bună, mai bună ca ieri şi mai puţin bună ca mâine... Aaaa... şi uitam, bună dimineaţa. :)

2 comentarii:

Georgi,  luni, august 31, 2009 3:01:00 p.m.  

Trebuie sa fiu de acord cu tine! Eu sunt nascuta vara, m-am indragostit prima data vara....am avut prima dezamagire vara,prima reusita, primul esec...primul sarut....
Chiar si aseara a fost vara pentru mine,desi turna cu galeata....Pentru mine era vara,soare....si dansam si cantam si ma bucuram de vara din sufletul meu,iar stropii de ploaie erau ca o binecuvantare peste pielea mea,racorind-o...
Intr-adevar este vara atata timp cat noi permitem sa fie.
Buna dimineata la orice ora dragul meu.Ce incantatoare sunt diminetile racoroase de vara,nu-i asa?
VARA VARA VARA VARA ...repetam hipnotic acesc cuvant....VARA...

ina bixade sâmbătă, septembrie 05, 2009 4:16:00 p.m.  

Eu iubesc vara, desi sint nascuta in toiul iernii cu care nu ma impac deloc. Si la mine in cap si suflet e inca vara mai ales ca vremea de afara e splendita!!! asadar, iti doresc o vara de septembrie cit mai frumoasa!

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP