3 E NOROCOS

miercuri, 3 iunie 2009

Unul dupa altul dupa altul...pe dreapta erau tramvaiele pe stanga troleele...toate treceau pe langa mine si mie nu-mi pasa...ploua afara....ploua tare si eu ma uitam in sus si-mi picurau picaturi mari si reci pe fata....aveam un tricou pe mine si era ud... imi inghetasera buzele....dar ce bine era...cand simteam cum se sparg globuletele alea de apa pe fata mea simteam cum ma curat..strat dupa strat de tot ce adunasem...ura,minciuna,rautate,frica,ma simteam liber,aveam dreptul sa aleg ,pentru prima data simteam ca pot face orice....lasam sa treaca toate pe langa mine...libertatea e o stare de spirit,fericirea e o stare de spirit,ce e real si ce e doar in imaginatia ta?tramvaiul era real...dorinta mea de a ramane acolo era reala?am calcat intr-o baltoaca si simteam cum apa imi inunda adidasul....simteam cum imi inunda degetele de la picioare...le simteam cum se sufoca si cum nu mai rezista....se terminase....totul...in cateva secunde...se terminase....usor si fara durere....incercam sa imi imaginez ce simteau celelalte degete...oare simteau frica?oare se simteau protejate?se simteau unice.....?unde un om normal vede anormal un anormal vede normal...unde cineva vede urat altul vede frumusete....unde e rautate e loc si de bunatate....nu spun eu asta...nu spun nimic nou...spun.....m-am asezat pe banca....simteam cum caldura cobora sa salveze degetele...alerga ca nebuna prin corpul meu ca o salvare prin inima unui oras sufocat de trafic....alerga in disperare si urla sa-si faca loc.....va ajunge pana la urma...si va salva ce e de salvat....asa face mereu....pentru ca libertatea e doar o stare de spirit...si nebunie e la fel si de aia i se spune incercare..pentru ca nu exista un final.....am incercat marea cu degetul.Am vrut pentru ca am putut si am putut pentru ca am incercat,tu te uiti la mine si iti convine sa judeci...e mai usor e comod si iti e la indemana....incearca ce am incercat eu,traieste ce am trait eu,simte ce am simtit eu si pe urma abia poti vorbi despre asta...dar pana a ma judeca pe mine e un drum lung ....atata de lung incat o sa te pierzi pe drum....m-am pierdut si eu....si eu il stiam...te crezi norocos?mai norocos ca mine?incearca te indemn acum sa incerci....si pe urma sa te vad...pe urma sa vad daca vei mai gandi la fel.....optimismul nascut din plictiseala e ca pesimismul nascut din ura....adica absurd...absurde cum sunt cuivintele mele citite coada cap...dar invers?nu citi daca n-ai chef...citeste daca n-ai ce face....3 e norocos...speram si eu...dar nu e....o sa fie si 4..o sa fie si 5....e mersul vietii...cine sunt eu sa schimb o ordine demult stabilita........sunt un nebun intr-un turn cu o sabie de jucarie in mana care vrea sa salveze lumea de dragoni mari si negrii care scot fum pe nari.....si ce rost...o sa ploua si o sa mi se surpe turnul....o sa cada piatra dupa piatra pana o sa raman cu sabia mea in mana cocotat pe un maldar de bolovani...si atunci n-o sa mai fiu rege...n-am fost niciodata ....n-am vrut sa fiu niciodata...nu sunt infumurat...pentru ca nu suport fumul...si nasul meu nu e pe sus pentru ca e prea mare si mi-ar fi greu sa stau cu el asa mereu...sunt o piatra intr-un rau inconjurat de mai multe pietre care stam la coada sa ne ia apa....e chiar atat de greu de inteles?sunt ca tine...esti ca mine....nu ma mai face pe mine sa ma simt diferit ....nu incerc sa te fac pe tine sa te simti special....suntem excat la fel...doua picaturi de apa...esecul meu este esecul tau si fericirea mea este fericirea ta...suferi tu sufar si eu.....daca nu e si invers atunci tu ai o problema nu eu....mie imi pasa tie?si afara ploua...picaturi mari de ploaie...dar nu mai ies...nu le mai las sa se sparga de mine...acum e randul tau...ce mai astepti?

3 comentarii:

Anonymous,  joi, iunie 04, 2009 12:32:00 a.m.  

Nu esti ca mine, nu sunt ca tine. Nu incerc sa te fac sa te simti diferit. Esti diferit. Nu incerci sa ma faci pe mine sa ma simt speciala. Nu sunt exact la fel. Nici macar doua picaturi de apa nu sunt exact fel. Esecul tau nu este si esecul meu. Fericirea ta nu este si fericirea mea. Daca eu sufar, nu suferi si tu. Daca e si invers, e problema mea? Iti pasa? :)

Nikol joi, iunie 04, 2009 9:34:00 a.m.  

Ador ploaia!Mi-ar fi placut sa fiu si eu langa tine,sa simt si eu cum ploaia ma inunda si ma spala de energie negativa!

Anonymous,  joi, iunie 04, 2009 11:20:00 p.m.  

Azi ploua.Ploua cum n-a mai plouat.Si-mi ploua in gand si-n suflet.E pentru prima data cand chiar nu-mi pasa, cand simt ca totul e nimic iar nimicl e ud.Imi picura ecoul si fiecare picatura imi spala un gand amar.Si totusi gandurile nu sunt sterse.E semiintuneric ,gandesc si inca ploua.

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP