TACI SI ASCULTA

miercuri, 3 iunie 2009

Nu-mi pasa nu intelegi?ce nu intelegi?nu intelegi ca nu-mi pasa sau de ce nu-mi pasa?Poate m-am nascut indiferent...sau poate m-am format pe parcurs...oricum finalul e acelasi...nu-mi pasa....tu nu intelegi...tu ma auzi dar nu ma asculti...nu-mi pasa...ma intelegi?asculta-ma....era o vreme cand imi pasa...era o vreme cand credeam ca se poate....exista speranta...mai are vreun rost?Termina-te...sti ca nu exista...speranta e pentru prosti...pentru visatori...pentru oameni cu zambetul pe fata....noi suntem batrani...imbatraniti de vreme si de greutati....ti-am zis...nu-mi pasa....nu-mi pasa de ma intelegi,nu-mi pasa daca iti pasa....daca imi mai pasa de ceva?da....imi pasa...imi pasa de multe lucruri...unde mi-am uitat caciula?nu mi-ai vazut caciula?era o caciula albastra....era verde?de unde sti?ai vazut-o?taci si asculta-ma...era albastra....cum pot sa-ti cer sa ma intelegi daca tu nici macar nu esti atent...cum sa ma intelegi daca tu nici macar nu ai habar...sunt nebun?crezi tu asta?ma faci sa rad...tu nu auzi ca nu-mi pasa?nu-mi pasa pur si simplu...nebun sunt daca vrei tu sa fiu...dar de pasat tot nu-mi va pasa....de ce iti spun asta?crezi ca-mi pasa?nu-mi pasa ....asculta-ma.....erau vremuri in care zambeam in somn....erau vremuri in care soarele nu ardea asa de tare...erau vremuri in care iarba nu era asa verde ca acum....crezi ca-i pasa cuiva de asta?poate....mie nu...nu intelegi nimic?te vad confuz....o sa ajungi ca mine....ma uit la tine ma vad pe mine.....un visator....dar o sa ajungi ca mine de acum...n-o sa-ti mai pese....e de ajuns sa incerci o data si devine dependenta....nu-mi pasa si pace....lasa-ma....nu auzi?lasa-ma...asculta-ma sau taci dar orice ai alege sti ceva?.....mie chiar nu-mi pasa....sunt nebun...n-auzi?

2 comentarii:

Georgi,  miercuri, iunie 03, 2009 11:31:00 p.m.  

Nepasarea! Un cuvant comun, dar care ascunde atat de multe sentimente: zbucium, tristete,exaltare...
Cred ca la un moment dat, toti ajungem sa nu ne mai pese, sa fim indiferenti si totusi agitati de momentul prezent. A nu-ti pasa,este un mod de a te ascunde de ceea ce ai de infruntat,de a gasi un culcus bun in momente de restriste.
Probabil crezi acum ca bat campii,dar....sunt nebuna, n-auzi? Si nimeni nu ma crede. Sau e doar o impresie?...Uff.Nu-mi pasa!

Anonymous,  joi, iunie 04, 2009 3:43:00 p.m.  

Nepasarea este un scut. Chiar daca ai senzatia ce nu-ti pasa, ea este acolo inauntru, in stare latenta. Nu te-a plouat destul, adica ploaia nu a spalat si nepasarea, nu te-a eliberat de tot. Iti recomand niste cuvinte pompoase, niste termeni filozofici cu care sa te hranesti si ai sa vezi ca dupa aceea o sa lasi armele jos...la scut ma refeream

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP