REGRETE

luni, 8 iunie 2009

N-am regretat in viata multe lucruri,nu m-am gandit la trecut atat de mult incat sa nu mai pot trai prezentul si sa sper la viitor,n-am regretat banii,n-am regretat esecurile pe care viata mi le-a pus inainte....dar am regretat un lucru pe care nu-l voi putea sterge niciodata din mintea mea....am regretat oamenii care au trecut prin viata mea si pe care n-am fost in stare sa-i tin alaturi.
Pe ei ii regret si doar pe ei,viata se schimba dupa fiecare om pe care il intalnesti.
Am intalnit multi la viata mea,am cunoscut pe cativa...dar cei pe care inca ii mai simt langa mine sunt atat de putini.
A fost vina mea?a fost vina lor?a fost pur si simplu soarta?..destine care n-au putut merge pe acelasi drum al vietii s-au despartit si au luat-o fiecare pe drumul lor....eu am ramas cu regretele ...ei...habar n-am...n-am avut si nici nu cred ca voi avea ocazia vreodata sa aflu.Cand pierzi ceva,cand pierzi pe cineva...ramane un gol...ramane un gol pe care incerci sa-l umplii cu ceva...un gol pe care vrei sa-l faci uitat,sa-l faci sa dispara....dar nu e atat de usor...
Cautam sa inlocuim ce am pierdut cu ceva nou dar nimic nu e la fel....un om e un om pentru ca e om...si a fi om inseamna sa fi unic...si nu poti inlocui vreodata un om cu nimic...amintirile nu se sterg cu buretele.....oamenii nu sunt doar nume.....tu nu poti fi o piatra....de fiecare data cand pierzi pe cineva pierzi o parte din tine...o parte din uriasul puzzle..si piesa cu piesa ii pierzi si cu fiecare piesa pierduta te departezi tot mai tare de rezolvare.
A regreta inseamna a admite ca ai gresit...dar pentru cine mai conteaza o greseala recunoscuta?cine va mai fi acolo sa fie martor ...cine va mai fi acolo sa auda ,sa vada....am pierdut multi oameni,am multe regrete....am putine sanse....si n-am nici o rezolvare....regretul este cutitul infipt adanc in memoria sufletului tau...si sufletul tau moare...bucata cu bucata...si nu poti face nimic...nici macar sa uiti

2 comentarii:

Georgi,  luni, iunie 08, 2009 11:48:00 p.m.  

Tristetea , desi pare ciudat, nu poate fi stearsa niciodata din trairile unui om. Dar , dragul meu, iarta-ma ca trebuie sa te contrazic, insa, sufletul nu moare niciodata , nici macar "putin" sau "incet"....Sufletul este singurul lucru care ne mai leaga de Dumnezeu,Creatorul nostru. Bineinteles, asta, daca tu crezi in existenta unei Divinitati.
La sfarsitul vremii,cel care va da socoteala pentru noi, va fi sufletul, spiritul,care se trezeste din acel somn de "o zi" , "o ora", "o clipa". Am pierdut si eu pe cineva drag, surioara mea,golul pe care l-a lasat in urma,nu cred ca va fi ocupat vreodata.Asa ca dizertatia ta are logica,are inteles......atat....

Nikol marți, iunie 09, 2009 12:52:00 p.m.  

"A regreta inseamna a admite ca ai gresit".Eu nu regret nimic din viata mea,dar imi pare rau pentru greselile facute!

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP