UN EL ,O EA,O MASA,,,INTR-O ZI LA O ORA DESPRE CARE NU STIE NIMENI NIMIC

joi, 25 iunie 2009

Sti...ma gandeam
La ce?
Hmm...nu stiu cum sa-ti spun,ma gandeam ca...
Te gandeai ca ce?
Mi-e rusine
Rusine?
Da mi-e rusine,crezi ca toti sunt ca tine?
Ca mine?Cum ca mine?
Asa
Asa?
Doamne ce te urasc cand pui atatea intrebari
Ma urasti?
Nu
Atunci de ce spui atatea prostii?
Nu stiu
Nu sti?
Nu stiu multe,asta e doar una dintre ele
Serios?
Da
Si totusi ce voiai sa-mi spui?
Nu stiu
Cum adica nu sti?abia au trecut doua minute
Pai tu ma zapacesti mereu
Iar eu?
Tu tu tu
Te urasc
Iar ma urasti?
Nu
Aoleu
Ce e?
Nimic
Nimic?Nimic asta al tau e ca nu stiu al meu
Ce vroiai sa-mi spui
Acum nu mai vreau sa-ti arat
Sa-mi arati?
Asa am zis ?sa-ti arat?
Da
Gandeam cu voce tare,sunt o idioata
Esti idioata?Doamne ce prostii poti spune
Daca sunt idioata
Nu esti
Esti sigur?
Da
De ce?
Pentru ca nu esti
Hmm
Ce hmm?
Voiam sa te sarut
Si de ce n-ai facut-o?
Acum tu faci pe idiotul
Eu?
Pai ti-am spus ca mi-e rusine
Vrei sa o fac eu pentru tine?
Ce sa faci?
Sa te sarut
Pai vrei sa ma saruti?
Da
Si de ce ai asteptat pana am spus-o eu prima?
Pai n-am asteptat
Dar nici nu m-ai sarutat
Vrei sa te sarut?
Acum nu
De ce?
Asa
Tu vrei sa ma enervezi?
Te enervez?
Nu dar iti dai silinta
Esti ironic?
Un pic
D e ce?
Pentru ca acum vreau eu sa te sarut
Si ce te retine?
Pai n-ai zis tu ca nu?
Pai si tu nu sti ca o femeie cand zice nu zice de fapt da?
Serios?
Da
Si atunci de ce se face puscarie daca crezi ca ea a zis da cand te fapt a zis nu
Pai ala e un alt fel de da
Aha
Ce aha
Deci voi aveti mai multe tipuri de da?
Da
Si asta de care a fost?
Nu stiu
Cum adica nu stii?
Pur si simplu,a fost un da si nu stiu de care a fost
Vrei sa ne sarutam?
De ce?
Sa te fac sa nu mai spui prostii
Deci asta e moticul pentru care vrei sa o faci?
Acum da,e si asta unul din motive
Motive?
Da
Si alt motiv care ar mai fi?
Nu stiu
Acum nu sti nici tu?
.....................................
M-ai sarutat
Da
M-ai auzit pe mien zicand da?
Nu
Si atunci de ce ai facut-o?
Pentru ca am vrut
Si doar atat conteaza nu?
Nu
Da sigur
Tu voiai sa te sarut?
Da dar trebuia sa-mi cer voie
Vrei sa ti-l dau inapoi?
Ce?
Sarutul
Pai mai poti?
Nu si nici nu vreau
Voi barbatii sunteti tare ciudati
Voi femeile sunteti la fel
Daica tu consideri femeile niste ciudate?
Ma doare capul
Acum te doare capul? fi barbat
Dar sunt barbat
Esti?
Da
Sigur?
Da am ce-mi trebuie
Si ce iti trebuie sa fi barbat?
Rabdare
Eu ma gandeam la altceva
Stiu
C e stii?
Nimic
Greu e cu tine barbate
STiu
Si nu ai nimic de zis?
Greu e cu tine femeie......tare greu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP