AZI

joi, 25 iunie 2009

Am mai inceput postarea asta o data si m-am oprit,nu mai stiam ce sa spun.Stateam pe scaun si ma lipisem de monitor.N-am inteles niciodata sensul cuvantului imediat.Mi-am adus aminte de asta acum....care e rostul acestui cuvant?Imediat?ce inseamna imediat?
Vrei sa sti ce inseamna imediat?.....iti spun eu..."fara intarziere,numaidecat,indata,acus,acusica,care urmeaza sa se produca fara intarziere"...intarziere?ce inseamna intarziere?....mai conteaza?crezi ca mai conteaza ce inseamna intarziere daca tu nu sti ce inseamna macar imediat?
Cate mai conteaza,cate nu....cine stie...Heidi degn-close to you...nu stiu de ce,probabil fiindca era acolo pe desktop..vin imediat....si o sa dispar pentru 1 an,serios ca vin imediat si vin peste 10.....iti promit ca voi veni imediat...si nu mai vin niciodata...cam asta inseamna imediat...si nu stiu de ce nu il suport,chiar nu stiu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP