INCA CEVA

joi, 25 iunie 2009

Respecta-ma!
De ce?
Nu crezi ca e normal?
Nu
Nu?
Nu
Tu esti normal?
Da
Esti normal?
Da,foarte...tu esti?
Cum adica ma intrebi tu pe mine daca sunt normal?
Da,te intreb tu esti?
Eu sunt singurul normal de aici.
De aici?
Da
Aici nu mai sunt oameni normali in afara de tine?
Da
Sigur?
Foarte sigur
Tu esti normal?pe bune?
Da
DAAAAAAAAAAAAAA
Du-te dracu!
Poftim?ce ai zis?
Ce am zis?
M-ai dat dracu?
Poftim?
Tu tocmai m-ai dat dracu?
Eu?
Da tu
N-as avea curajul sa fac asa ceva
Cum nu cand tocmai m-ai dat dracu?
Eu?
DA TU
De ce tipi asa la mine?esti nervos?
Cum sa nu fiu daca tocmai m-ai dat dracu
Eu?
DA TU TU NU ESTI NORMAL CE NU INTELEGI?
De ce tipi la mine?ce ai nu esti normal?
Da domne nu sunt normal si ce?care e problema ta?
Pai nu ziceai ca esti normal?
Nu sunt ,poftim
Aha
Ce aha?
Nimic
Ce nimic?
Nimic pur si simplu
Adica prima data ma dai dracu si acum nimic?
Nu auzi domne ca nu te-am dat dracu?
Ma tu esti nebun?
EU?
Da tu
Da
Da?
Da
Pai si atunci de ce ma faci pe mine nebun?
Pai nu m-ai facut si tu pe mine?
Cine domnule?
Tu
Eu nu te-am facut nebun,tu ai zis asta
Ma innebunesti
Eu?
Da tu
Scuza-ma dar erai deja nebun
Cine eu?
Da tu
Esti nebun,nebun de legat
Cine eu?
DAAAAAAAAAAAAAAA
Ai dreptate
Am?
Da
De ce?
........................................
Dupa 4 ore
Ma tu nu esti nebun
Nu sunt domnule nu asa iti ziceam
Da asa ziceai
Dar nici tu nu esti nebun
Pai stiam
Pai si de ce ai zis ca esti nebun
Cine domne?
Tu
Ma tu esti nebun?

..........nu va continua,e curata nebunie

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP