PRIVIREA TA

luni, 22 iunie 2009


"...ma scurgeam in ochii tai migdalati pe o spirala imaginara si ma apropiam de cercul acela misterios care ma atragea ca un magnet.Era in ei o stralucire ce nu mai vazusem pana atunci si parca tremurau de fericire,simteam cum sunt legat de niste sfori care ma trageau in acel abis albastru topal si ma lipeam pe retina umbra in calea soarelui.
Pentru o clipa am avut senzatia ca vei clipi si ca pleoapele tale ma vor taia in doua dar doar mi s-a parut...ochii tai au ramas nemiscati.Parca zambeau la mine,imi spuneau in cuvintele lor cat de mult ma iubeau si credeam ca vad fericirea de celalalt capat al lor.De undeva din adancuri izvora un rau de culoare care se invartea in jurul unui punct negru care isi schimba continuu forma,crestea si se micsora intr-un dans frenetic ,o hora la margine de zi si la inceput de noapte.Incercam sa urmaresc aceasta miscare si m-am gasit invartindu-ma in cerc in sens contrar cearsornicului,ametisem,aveam un nod in stomac dar nu imi era rau,ciudat,ma simteam atat de bine,fusesem drogat de frumusetea lor si acum simteam ca zbor,imi dadeau aripi acele priviri nevinovate si patimase,imi dadeau forta sa zambesc ,imi dadeau forta sa traiesc,imi dadeau forta sa simt.Peste tot in jurul lor stralucea ,ca doua oglinzi in care se scufunda soarele...emanau lumina si caldura intr-o imbratisare tandra a doi indragostiti care nu se mai satura.Curgeam alene ca o frunza,simteam cum ma furnica fiecare parte a corpului si simteam cum tremura inima in mine.Ma vedem prin ochii aceia si imi simteam nesiguranta apropiindu-ma de ei,de ce ma speriau?de ce imi era teama?
Pentru o clipa am inchis ochii si nu i-am deschis decat atunci cand am simtit ceva moale sub mine.Ma oprisem din coborat si ma trezisem intr-un pat moale de fulgi de zapada si totul era cald si stralucea sub raze de soare.M-am scufundat in tacerea si am lasat pleoapele sa se inchida in urma mea.Ma simteam in siguranta aici si imi era atat de bine,ca un nou nascut inainte sa cucereasca lumea....era atat de cald,era atat de bine,privirea aia ma rapise ,voiam sa fiu rapit si niciodata salvat....m-am innecat intr-un ocean de stralucire si am visat ca inot intr-un zambet si niciodata nu ma voi opri din visare,visele te fac sa zambesti.......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP