FOAMEA...DE CUVINTE

miercuri, 3 iunie 2009

Ma doare stomacul....si scriu...de foame...e foame de cuvinte si tacerea ma face sa-mi fie rau...si vorbesc ...ma hranesc cu niste cuvinte mici...apoi trec la altele mai mari si ca desert metafore....imi plac metaforele...sunt dulci....ultima data am mancat niste cuvinte seci care aveau un gust amar...nu mi-au tinut de foame si acum urla stomacul meu dupa niste cuvinte noi...mai bune si care sa ma sature...mi-e foame...si foame ma face sa devin incoerent si ma face sa uit cuvinte care altadata ma scoteau din necaz...foamea asta nu e ca celelalte...o simt....e adanca si ma face sa ma gandesc daca o sa mai rezist....o sa mor infometat...sunt sigur ca asa va fi...o sa mor de ciuda ca n-am mancat mai mult,ca n-am mancat mai bine....am trecut prin multe restaurante in viata mea...inca de mic copil ma plimbam prin ele si mancam de ici de colo cuvinte care mi se pareau mie bune si delicioase...pe urma am trecut prin alt restaurant si am mancat si acolo cativa ani.....m-am oprit intr-un restaurant la sfarsit...si am mancat si am mancat pana mi s-a aplecat....si m-am saturat de atatea cuvinte si am iesit de acolo si am tacut...si n-am mai zis nimic si am renuntat in cautarea asta dupa mancare...si acum mananc...ocazional...dar in clipa asta mi-e foame....ma doare stomacul si doare tare....simt cum se strange...simt cum isi micsoreaza volumul si cum in curand n-o sa mai incapa nimic in el daca nu mananc acum....trebuie sa mananc ceva....sa spun ceva....sa simt ceva in stomacul asta secat si lipsit de hrana.....e foame ...e o foame de cuvinte cum n-a mai fost niciodata....trebuie sa ma hranesc...trebuie sa mananc ceva.....

1 comentarii:

Nikol miercuri, iunie 03, 2009 11:16:00 p.m.  

Ai un mare talent,Alin!
Mi-a placut mult aceasta postare,aceste cuvinte,aceasta "foame" care te-a determinat sa o descrii asa de frumos!

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP